Chwyty marketingowe... |
|
LadyInBlue Pani SuperMod
Liczba postów: 19.073
|
Post: #1
Chwyty marketingowe...
NOWY - inny kolor obudowy niz w poprzednim modelu.
ZUPELNIE NOWY - czesci zamienne nie pasuja do poprzediego modelu. EKSKLUZYWNY - produkt importowany i drogi jak cholera; bedzie problem z czesciami zamiennymi NIEZROWNANY - niemal tak dobry jak model konkurencji. NIEZAWODNY W DZIALANIU - nie ma zadnych regulatorow, ktore moglbys szybko zepsuc. ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA - agencja reklamowa nie ma pojecia jak to wogole dziala. NARESZCIE JEST - w tym zamieszaniu nukt nie zauwazyl, kiedy sie pojawilo. PRZETESTUJ - producentowi zabraklo na to pieniedzy. WYSOKA PRECYZJA - wszystkie czesci pasuja do siebie. FUTURYSTYCZNY - nie znaleziono innej wymowki, dlaczego wyglada to tak dziwnie. LATA ROZWOJU - w koncu udalo nam sie cos zrobic PRZELOM - W koncu wykombinowalismy do czego to sluzy. (odwrocenie jednego z praw Murphyego: Teoria jest wtedy, gdy wszyscy wiedza wszystko, ale nic nie dziala. Praktyka jest wtedy gdy wszystko dziala, ale nikt nie wie dlaczego. W tym pomieszczeniu laczymy teorie z praktyka: nic nie dziala i nikt nie wie dlaczego) SPELNIA WSZYSTKIE STANDARDY - producenta, nie twoje... SOLIDNA KONSTRUKCJA - ciezkie jak diabli BEZ TLUSZCZU - placisz tylko za jedzenie, tluszcz jest za darmo (podobnie jak bez cukru itp. ) Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz. Windows ❼ Forum 14.12.2010 11:19 |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: LadyInBlue Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 0 głosów. |