Odpowiedz

Chwyty marketingowe...

 
LadyInBlue
Pani SuperMod

Liczba postów: 19.073
Post: #1

Chwyty marketingowe...


NOWY - inny kolor obudowy niz w poprzednim modelu.
ZUPELNIE NOWY - czesci zamienne nie pasuja do poprzediego modelu.
EKSKLUZYWNY - produkt importowany i drogi jak cholera; bedzie problem z czesciami zamiennymi
NIEZROWNANY - niemal tak dobry jak model konkurencji.
NIEZAWODNY W DZIALANIU - nie ma zadnych regulatorow, ktore moglbys szybko zepsuc.
ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA - agencja reklamowa nie ma pojecia jak to wogole dziala.
NARESZCIE JEST - w tym zamieszaniu nukt nie zauwazyl, kiedy sie pojawilo.
PRZETESTUJ - producentowi zabraklo na to pieniedzy.
WYSOKA PRECYZJA - wszystkie czesci pasuja do siebie.
FUTURYSTYCZNY - nie znaleziono innej wymowki, dlaczego wyglada to tak dziwnie.
LATA ROZWOJU - w koncu udalo nam sie cos zrobic
PRZELOM - W koncu wykombinowalismy do czego to sluzy.
(odwrocenie jednego z praw Murphyego: Teoria jest wtedy, gdy wszyscy wiedza wszystko, ale nic nie dziala. Praktyka jest wtedy gdy wszystko dziala, ale nikt nie wie dlaczego. W tym pomieszczeniu laczymy teorie z praktyka: nic nie dziala i nikt nie wie dlaczego)
SPELNIA WSZYSTKIE STANDARDY - producenta, nie twoje...
SOLIDNA KONSTRUKCJA - ciezkie jak diabli
BEZ TLUSZCZU - placisz tylko za jedzenie, tluszcz jest za darmo (podobnie jak bez cukru itp. )

Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno, kiedy umrzesz.
[Obrazek: Lady_In_Blue.gif]
[Obrazek: sygnaasia.png]

Windows ❼ Forum

14.12.2010 11:19

Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.