[News] Adblock: Polacy blokują reklamy prawie najchętniej na świecie |
|
Portator Redaktor
Liczba postów: 10.980
|
Post: #1
Adblock: Polacy blokują reklamy prawie najchętniej na świeciePo Adblock Plus i podobne mu narzędzia służące do blokowania reklam Polacy sięgają prawie najchętniej na świecie. Wyprzedzają nas pod tym względem jedynie Grecy.
Internauci coraz częściej sięgają po narzędzia do blokowania reklam takie jak Adblock Plus - wynika z raportu firm PageFair i Adobe. Pomiędzy II kwartałem 2014 r. a II kwartałem 2015 roku ich globalne użycie wzrosło o 41%: w czerwcu 2015 roku korzystało z nich aktywnie 198 milionów internautów (czyli ok. 6% ogólnej liczby internautów). Polska "rządzi" Najciekawszy z naszej perspektywy jest udział w tym "niecnym procederze" (tak przynajmniej postrzegany on jest przez środowiska wydawców i reklamodawców) polskich internautów. Z raportu wynika, że aż 34,9% z nich korzysta z narzędzi takich jak Adblock. Jesteśmy więc w blokowaniu reklam prawie najbardziej aktywni na świecie ustępując pola jedynie Grekom (36,7%). Za: PcWorld.pl Windows ❼ Forum 11.08.2015 05:09 |
Podobne wątki | ||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post |
News Pierwszy na świecie 1000-rdzeniowy procesor | Portator | 0 | 1.419 |
22.06.2016 04:24 Ostatni post: Portator |
News Reklamy z Facebooka zobaczą nawet ci, którzy nie mają tam konta | Portator | 0 | 1.136 |
28.05.2016 05:04 Ostatni post: Portator |
News Prawie połowa oprogramowania w Polsce bez licencji | Portator | 0 | 950 |
26.05.2016 05:31 Ostatni post: Portator |
News Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet | Portator | 0 | 971 |
25.05.2016 05:32 Ostatni post: Portator |
News Google wie lepiej, co dla ludzi dobre, zablokuje reklamy chwilówek | Portator | 0 | 993 |
14.05.2016 04:40 Ostatni post: Portator |
News AdBlock Plus proponuje: płać za treści | Portator | 0 | 829 |
06.05.2016 04:25 Ostatni post: Portator |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Autor: Portator Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek. Zebrano 1 głosów. |