Wątek zamknięty

Problem z bardzo częstymi bluescreenami

 
Krystian4465
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #1
Lightbulb 

Problem z bardzo częstymi bluescreenami


Witajcie.

Od dłuższego czasu męczę się z denerwującym BlueScreenem. Na początku myślałem że to wirus, i że to jednakowy. Po jakimś czasie zaczął być coraz częstym, myślałem że to błąd aplikacje. I po jakimś czasie znowu zacząłem myśleć że to wirus, i postanowiłem zrobić skan. Lecz nie znalazł nic ciekawego, prócz małej nie groźnej aplikacji. I teraz z denerwowany jestem, bo mój ojciec wyłączył komputer. I po tym jak włączyłem, co chwila bluescreen wyskakiwał. Teraz próbowałem odpalić steam, potem chciałem wejść w folder. I BlueScreen. Poniżej daje wam informacje po włączeniu komputera.

Cytat:Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Identyfikator ustawień regionalnych: 1030

Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 50
BCP1: FFFFFFFFFFFFFFE8
BCP2: 0000000000000000
BCP3: FFFFF8000359C125
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\060712-25428-01.dmp
C:\Users\Krystian2\AppData\Local\Temp\WER-68624-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=1...cid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Prosiłbym o szybką pomoc!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.06.2012 14:02 przez Krystian4465.)

07.06.2012 20:08

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #2

RE: Bluescreen


Trzeba podrzucić na forum do analizy spakowane pliki *.dmp z folderu c:\windows\minidump
Z tego zapisu nie wynika nić więcej jak pojawiający się błąd 0xc00000050.

Cytat:PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA - Błąd oprogramowania, które zażądało dostępu do danych, których nie ma (lub podał zły adres). Urządzenie sprzętowe lub usługa systemowa zażądała danych, które nie znajdowały się w pamięci, powodując błąd wyjątku. Przyczyną może być wadliwa pamięć fizyczna lub niekompatybilne oprogramowanie, w szczególności programy zdalnego dostępu oraz antywirusowe.

Rozwiązanie:
-Przeinstaluj oprogramowanie, które spowodowało błąd.
-Sprawdź pamięć RAM programem diagnostycznym. (ja polecam memtest86)
-Sprawdź stan powierzchni dysku oraz jego informacje SMART. (hd tune, mhdd, victoria ale umieszczonych na systemach typu livecd np hirens boot cd)

-Wykonaj komendę chkdsk /f /r
-Odinstaluj niedawno instalowane oprogramowanie oraz urządzenia.
Uaktualnij sterowniki.

Żródło: h-o-t-f-i-x.pl (bez kresek)

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.06.2012 10:38 przez thermalfake.)

08.06.2012 10:35

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Krystian4465
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #3

RE: Windows 7 x64 - Częste BlueScreeny


Dobrze, wygląda na to mi że to może być z oprogramowaniem. No ale kurczę nie wiem jakie może to być, może spowodować program Bandicam?

Dodam jeszcze że Po wyświetleniu bluescreen próbuje wciskać F8, i on nie działa. Nie mija minuta, i komputer sam się resetuje. I to jest przypadkowo przy czym się wyłączy. Także, tak jak to ujmę na farcie muszę włączać aplikacje.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.06.2012 14:40 przez Krystian4465.)

08.06.2012 14:04

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #4

RE: Windows 7 x64 - Częste BlueScreeny


Inny sposób (przed nim wykonałbym punkt przywracania).
Wklepać msconfig, z zakładki ogólne zaznaczyć tylko uruchamianie diagnostyczne (będziemy wiedzieć czy to usługi coś chrzanią) albo zostawić selektywne ale z zakładki usługi wyłączyć wszystkie niemicrosoftowe usługi (ukryj wszystkie usługi microsoft). Jeśli po ponowny uruchomieniu i używaniu systemu będzie ok bez bsodów to kolejno pojedynczo włączać te niektywne usługi, może się wyjaśni która to. Tylko robić to tak aby potestować system i uruchomić ponownie do włączenia kolejnej usługi, nie włączyć naraz bo to nic nie da.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

08.06.2012 18:51

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Krystian4465
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #5

RE: Windows 7 x64 - Częste BlueScreeny


Spróbuje, na razie nic nie będę robił. Póki co nie widzę żadnych BlueScreenów. Jeśli się jakiś pojawi, wypróbuje twój sposób. Nie zamykajcie, bo jeszcze z edytuje ten post.

08.06.2012 20:03

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Krystian4465
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #6

RE: Problem z bardzo częstymi bluescreenami


Sory, ale ja nowy w tej dziedzinie. Ogólnie nie grzebie po windowsach, itd. Ale z tego co zrozumiałem z ostatniego postu to mam po prostu po kolei próbować programy?

09.06.2012 12:26

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #7

RE: Problem z bardzo częstymi bluescreenami


Źle rozumujesz. Na początku jak pisałem wyłączasz wszelkie usługi nie pochodzące od microsoft - czyli od tych aplikacji, które zostały zainstalowane przez użytkownika. Restart kompa i pracujesz na nim - wiadomo będzie okrojone działanie ale innej rady nie ma. Jeśli nie pojawi się bsod to włączasz z powrotem pojedynczo kolejną usługę z tych wyłączonych i znów testujesz jak działa sobie system. Jeśli się bsod nie pojawi włączasz kolejną usługę i znów restart do przetestowania. Jest to metoda eliminacji. Może uda Ci się trafić co te błędy powoduje.
Miałeś podrzucić pliki do analizy - spakować, udostępnić linka na forum do serwisu hostującego pliki.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

09.06.2012 13:00

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Krystian4465
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #8

RE: Problem z bardzo częstymi bluescreenami


Okej, zrobię to co mi kazałeś. Ale plików kurczę nie spakuję, bo nie chcą się spakować do archiwum. Mimo że mam administrator na tym koncie, nie chcą się spakować.

09.06.2012 13:44

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Krystian4465
Wdrażany
Liczba postów: 13
Post: #9

RE: Problem z bardzo częstymi bluescreenami


Sorki za double.

Znalazłem w czym tkwi problem :3

Kod:
Debugging Details:
------------------


EXCEPTION_CODE:  (NTSTATUS) 0xc0000005 - Instrukcja spod 0x%08lx odwo

FAULTING_IP:  
nt!ObpQueryNameString+78
fffff800`035b414c 4d8b92a0000000  mov     r10,qword ptr [r10+0A0h]

CONTEXT:   fffff88006b08960 -- (.cxr 0xfffff88006b08960)
rax=0000000000000000 rbx=0000000000000000 rcx=fffffa800290d630
rdx=fffffa80035d39d0 rsi=0000000000000001 rdi=0000000000000000
rip=fffff800035b414c rsp=fffff88006b09330 rbp=fffffa800290d630
r8=00000000000000fe  r9=fffff88006b094a8 r10=0000000000000000
r11=fffff88006b09568 r12=fffffa8003356c60 r13=fffff80003261000
r14=fffffa80035d39d0 r15=fffffa800290d600
iopl=0         nv up ei pl zr na po nc
cs=0010  ss=0018  ds=002b  es=002b  fs=0053  gs=002b             efl=00010246
nt!ObpQueryNameString+0x78:
fffff800`035b414c 4d8b92a0000000  mov     r10,qword ptr [r10+0A0h] ds: 002b: 00000000`000000a0=???
Resetting default scope

CUSTOMER_CRASH_COUNT:   1

DEFAULT_BUCKET_ID:   VISTA_DRIVER_FAULT

BUGCHECK_STR:   0x3B

PROCESS_NAME:   chrome.exe

CURRENT_IRQL:   0

LAST_CONTROL_TRANSFER:   from 0000000000000000 to fffff800035b414c

STACK_TEXT:  
fffff880`06b09330 00000000`00000000 :  00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 :  nt!ObpQueryNameString+0x78


FOLLOWUP_IP:  
nt!ObpQueryNameString+78
fffff800`035b414c 4d8b92a0000000  mov     r10,qword ptr [r10+0A0h]

SYMBOL_STACK_INDEX:   0

SYMBOL_NAME:   nt!ObpQueryNameString+78

FOLLOWUP_NAME:   MachineOwner

MODULE_NAME:  nt

[b]IMAGE_NAME:   ntkrnlmp.exe[/b]

DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP:   4e02aa44

STACK_COMMAND:   .cxr 0xfffff88006b08960 ; kb

FAILURE_BUCKET_ID:   X64_0x3B_nt!ObpQueryNameString+78

BUCKET_ID:   X64_0x3B_nt!ObpQueryNameString+78

Followup:  MachineOwner

Tylko nie wiem co zrobić, przeinstalować przeglądarkę?

Cofam. Jednak ten pliczek to jest pogrubiony powoduje bsod. Wiecie może co to za pliczek?
Notatka została dodana 12.06.2012 11:57. Ostatnia edycja dokonana 12.06.2012 11:59 przez Nostromo:

Dłuższe fragmenty kodów wstawiaj między znaki code a nie quote,
poprawiłem.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.06.2012 18:56 przez Krystian4465.)

09.06.2012 18:53

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #10

RE: Problem z bardzo częstymi bluescreenami


Niekoniecznie process name jest winowajcą całego zajścia (a jeżeli tak to z jakiego powodu bo przeinstalowanie jest półśrodkiem). Ponadto powyższy wydruk nie jest kompletny. Debugowanie bsodów jest na tyle poważną sprawą, że trzeba mieć łeb nie od parady, wiedzę z zakresu systemów operacyjnych na bardzo wysokim poziomie, rozwinięte analityczne myślenie i doświadczenie w tym temacie, żeby sukcesywnie to rozpracować. Komenda !analyze -v tylko w ogólnym stopniu pozwala przemielić i zinterpretować zrzut. Nawet ja nie mam aż takiej wiedzy żeby do trudnych problemów podejść profesjonalnie (znam tylko kilka takich osób na palcach jednej ręki które to ogarniają jak należy).

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

09.06.2012 19:38

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Bardzo długie oczekiwanie na procedurę POST i uruchomienie ekranu. Danvlz 0 1.430 14.02.2015 14:26
Ostatni post: Danvlz
Windows 7 na bardzo słabych laptopach. Możliwe? visum45 7 6.674 01.08.2013 12:48
Ostatni post: irocket
Bardzo szybko nagrzewający się laptop Smokofenek 3 3.327 05.05.2013 07:49
Ostatni post: Smokofenek
Jak rozwiązać problem z bardzo wolnym kopiowaniem plików na pendrve eros 3 3.061 13.11.2011 14:57
Ostatni post: peciaq
Asrock K10N78M bardzo wysokie temperatury wasik72 4 2.344 19.01.2011 20:38
Ostatni post: thermalfake
Laptop bardzo się grzeje palunio 22 18.398 11.01.2011 08:16
Ostatni post: stingear
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.