Wątek zamknięty

Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji

 
atomic
Młodszy user systemu
Liczba postów: 53
Post: #1

Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Witam

Zauważyłem, że podczas większej akcji tzn. kilka modeli w widoku pojawiają się ścinki grafiki. Bardzo podobne do tych, które występują podczas spadku fps. Jednak komenda cl_showfps pokazuje stałe 99 fps.

Sprzęt:

//Notebook Asus K70IO:
*Grafika Geforce GT 120M 1 GB
*Procesor: Intel Core 2 Duo
* RAM 4 GB

//Monitor Flatron 775FT

//Karta dźwiękowa zewnętrzna usb Creative X-Fi Surround 5.1

//Internet 8 MB UPC

//Windows 7 32 bity

Ustawienia grafiki:
Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji
Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji

CFG:


Kod:
// This file is overwritten whenever you change your user settings in the game.
// Add custom configurations to the file "userconfig.cfg".

unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+attack2"
bind "'" "vest"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "flash"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "defuser"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "vesthelm"
bind "=" "hegren;flash;flash;sgren"
bind "H" "rzygaj"
bind "[" "galil;famas;primammo"
bind "\" "ak47;m4a1;primammo"
bind "]" "deagle"
bind "`" "toggleconsole"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "j" "menu"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "v" "piss"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+zoom"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
bind "F5" "snapshot"
bind "F11" "awp"
bind "F12" "mp5;primammo"
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
bind "MWHEELUP" "+jump"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+duck"
bind "MOUSE4" "+jump"
bind "MOUSE5" "slot2"
bind "PAUSE" "pause"
_cl_autowepswitch "0"
_snd_mixahead "0.1"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
bgmvolume "0.000000"
bottomcolor "6"
brightness "2"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "101"
cl_corpsestay "600.000000"
cl_crosshair_color "50 250 50"
cl_crosshair_size "medium"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Blue"
cl_logofile "skull"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "1"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_timeout "30"
cl_updaterate "101"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "0"
con_color "255 180 30"
console "1"
crosshair "1"
fastsprites "0"
fps_max "101.000000"
fps_modem "0.0"
gamma "3"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "0.001"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "1"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0"
mp_decals "120"
name "atomic"
net_graph "0"
net_graphpos "1"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0.0"
s_automax_distance "45"
s_automin_distance "1"
s_bloat "2"
s_distance "100"
s_doppler "0"
s_eax "0.0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "2000"
s_min_distance "4"
s_numpolys "200"
s_polykeep "0"
s_polysize "0"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "2.300000"
skin ""
spec_autodirector_internal "0"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "4"
spec_pip "0"
suitvolume "1"
sv_aim "0"
sv_voiceenable "1"
team ""
topcolor "30"
viewsize "120.000000"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1"
voice_scale "2"
volume "0.860000"
setinfo "lang" "pl"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
+mlook
+jlook
exec userconfig.cfg

USER CFG:
Kod:
cl_rate "20000"
rate "25000"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
cl_cmdbackup "2"
ex_interp "0.01"
gl_max_size "512"
gl_keeptjunctions "1"
gl_clear "1"
gl_lightholes "1"

cl_showfps "1"

gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
max_shells "120"
max_smokepuffs "120"
mp_decals "120"

zoom_sensitivity_ratio "1"

Domyślam się, że nie jest to wina karty graficznej, ponieważ jak mam stałe 99 fps? Tzn, tak pokazuję showfps.

Macie może jakieś pomysły czego to może być wina?

22.07.2010 23:04

Znajdź wszystkie posty użytkownika
scorpion94
Młodszy user systemu

Liczba postów: 95
Post: #2

RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Mam rozwiązanie dla ciebie Uśmiechnięty
wpisz w konsoli
te 3 komendy:

net_graph 1
fps_max 500
developer 1

Dzięki tym komendą powinieneś mieć ze 300 fps Uśmiechnięty
Napisz czy pomogło?
Jak ja po wpisaniu tych komend mam 170fps na karcie geforce fx5600xt 128mb Uśmiechnięty na XP miałem 130 max.
Notatka została dodana nie znane. Ostatnia edycja dokonana 29.07.2010 10:36 przez ihatebuffering:

Zdania zaczynamy z wielkiej litery. Poprawiono.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.07.2010 01:25 przez scorpion94.)

29.07.2010 01:01

Znajdź wszystkie posty użytkownika
atomic
Młodszy user systemu
Liczba postów: 53
Post: #3

RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Jednak ja nie chce tych komend.
Mogą one powodować dziwne reakcje sprzętu np. myszy.
Z tymi komendami nie gra się żadnych lig.

29.07.2010 22:00

Znajdź wszystkie posty użytkownika
ihatebuffering
VIP

Liczba postów: 4.011
Post: #4

RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Ustawienie maksymalnej liczby fps nie jest zakazane chyba w żadnej sieciowej grze FPS. Np w COD 4 każdy zmienia standardowe max 85 FPS na max 125 lub 333, zależy od sprzętu. To gwarantuje większą stabilność gry i "dokładność" strzału?

29.07.2010 22:09

Znajdź wszystkie posty użytkownika
atomic
Młodszy user systemu
Liczba postów: 53
Post: #5

RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Ping się nie pojawia tzn. nie skacze.
Cały czas mam stały, oczywiście w granicach rozsądku, bo stałego się mieć chyba nie da.

Co do komendy developer to nie jestem przekonany, bo np. nie była ona by tak ochoczo używana np. w skokach.

30.07.2010 22:30

Znajdź wszystkie posty użytkownika
ihatebuffering
VIP

Liczba postów: 4.011
Post: #6

RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Spróbuj z samym FPS, to często pomaga. I w panelu Nvidii, może lepiej będzie jak przywrócisz standardowe ustawienia grafiki dla Half-life. Zamiast polepszyć to wydajność może pogarsza. Uruchom CS jeszcze w trybie zgodności z XP oraz jako administrator. A w CS grafikę masz ustawioną na OpenGL ?

31.07.2010 10:41

Znajdź wszystkie posty użytkownika
atomic
Młodszy user systemu
Liczba postów: 53
Post: #7

RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji


Tak, openGL, ale jak to może być problem grafiki jak mam stałe 99 fps.

Kiedyś już ustawiałem na domyślne i było jeszcze gorzej.

03.08.2010 01:11

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Znaczny spadek FPS w grze Counter Strike 1.6 KubaMuzyk 9 4.110 11.08.2013 05:30
Ostatni post: KubaMuzyk
Przycinanie się gry Counter-strike Steam zorro223 8 3.185 11.04.2012 16:47
Ostatni post: MrDanio
Counter Strike gra się zawiesza sznapi 21 35.433 11.01.2012 15:30
Ostatni post: Waves97
Rozdzielczość ekranu w Counter-Strike Steam zorro223 6 9.824 23.12.2011 12:16
Ostatni post: Waves97
Rozwiązany Counter-Strike STEAM Mario14125 2 2.380 13.12.2011 16:45
Ostatni post: Mario14125
Counter Strike Problem z zawieszaniem się radzioo110 4 3.052 08.12.2011 20:43
Ostatni post: radzioo110
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 0 głosów.