Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Software (/software-27-f)
+---- Dział: Gry (/gry-29-f)
+---- Wątek: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji (/counter-strike-1-6-scinanie-grafiki-podczas-wiekszej-akcji-7941-t)



Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - atomic - 22.07.2010 23:04

Witam

Zauważyłem, że podczas większej akcji tzn. kilka modeli w widoku pojawiają się ścinki grafiki. Bardzo podobne do tych, które występują podczas spadku fps. Jednak komenda cl_showfps pokazuje stałe 99 fps.

Sprzęt:

//Notebook Asus K70IO:
*Grafika Geforce GT 120M 1 GB
*Procesor: Intel Core 2 Duo
* RAM 4 GB

//Monitor Flatron 775FT

//Karta dźwiękowa zewnętrzna usb Creative X-Fi Surround 5.1

//Internet 8 MB UPC

//Windows 7 32 bity

Ustawienia grafiki:
[Obrazek: 39704620.jpg]
[Obrazek: 61569726.jpg]

CFG:


Kod:
// This file is overwritten whenever you change your user settings in the game.
// Add custom configurations to the file "userconfig.cfg".

unbindall
bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "SPACE" "+attack2"
bind "'" "vest"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "flash"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "defuser"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "vesthelm"
bind "=" "hegren;flash;flash;sgren"
bind "H" "rzygaj"
bind "[" "galil;famas;primammo"
bind "\" "ak47;m4a1;primammo"
bind "]" "deagle"
bind "`" "toggleconsole"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "h" "+commandmenu"
bind "i" "showbriefing"
bind "j" "menu"
bind "k" "+voicerecord"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "r" "+reload"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "v" "piss"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "ALT" "+zoom"
bind "CTRL" "+duck"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "F1" "autobuy"
bind "F2" "rebuy"
bind "F5" "snapshot"
bind "F11" "awp"
bind "F12" "mp5;primammo"
bind "MWHEELDOWN" "+jump"
bind "MWHEELUP" "+jump"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+duck"
bind "MOUSE4" "+jump"
bind "MOUSE5" "slot2"
bind "PAUSE" "pause"
_cl_autowepswitch "0"
_snd_mixahead "0.1"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
bgmvolume "0.000000"
bottomcolor "6"
brightness "2"
cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_backspeed "400"
cl_cmdbackup "2"
cl_cmdrate "101"
cl_corpsestay "600.000000"
cl_crosshair_color "50 250 50"
cl_crosshair_size "medium"
cl_crosshair_translucent "0"
cl_dlmax "128"
cl_download_ingame "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_forwardspeed "400"
cl_himodels "0"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_lc "1"
cl_logocolor "#Valve_Blue"
cl_logofile "skull"
cl_lw "1"
cl_minmodels "0"
cl_radartype "1"
cl_righthand "1"
cl_shadows "1"
cl_timeout "30"
cl_updaterate "101"
cl_vsmoothing "0.05"
cl_weather "0"
con_color "255 180 30"
console "1"
crosshair "1"
fastsprites "0"
fps_max "101.000000"
fps_modem "0.0"
gamma "3"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_fog "1"
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
gl_polyoffset "0.1"
hisound "1"
hpk_maxsize "0.001"
hud_capturemouse "1"
hud_centerid "1"
hud_draw "1"
hud_fastswitch "1"
hud_saytext_internal "1"
hud_takesshots "0"
joystick "0"
lookspring "0.000000"
lookstrafe "0.000000"
m_filter "0"
m_forward "1"
m_pitch "0.022"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
model "gordon"
MP3FadeTime "2.0"
MP3Volume "0"
mp_decals "120"
name "atomic"
net_graph "0"
net_graphpos "1"
net_scale "5"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0"
s_a3d "0.0"
s_automax_distance "45"
s_automin_distance "1"
s_bloat "2"
s_distance "100"
s_doppler "0"
s_eax "0.0"
s_leafnum "0"
s_max_distance "2000"
s_min_distance "4"
s_numpolys "200"
s_polykeep "0"
s_polysize "0"
s_refdelay "4"
s_refgain "0.4"
s_rolloff "1"
s_verbwet "0.25"
sensitivity "2.300000"
skin ""
spec_autodirector_internal "0"
spec_drawcone_internal "1"
spec_drawnames_internal "1"
spec_drawstatus_internal "1"
spec_mode_internal "4"
spec_pip "0"
suitvolume "1"
sv_aim "0"
sv_voiceenable "1"
team ""
topcolor "30"
viewsize "120.000000"
voice_enable "1"
voice_forcemicrecord "1"
voice_modenable "1"
voice_scale "2"
volume "0.860000"
setinfo "lang" "pl"
setinfo "_vgui_menus" "0"
setinfo "_ah" "0"
+mlook
+jlook
exec userconfig.cfg

USER CFG:
Kod:
cl_rate "20000"
rate "25000"
cl_cmdrate "101"
cl_updaterate "101"
cl_cmdbackup "2"
ex_interp "0.01"
gl_max_size "512"
gl_keeptjunctions "1"
gl_clear "1"
gl_lightholes "1"

cl_showfps "1"

gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
max_shells "120"
max_smokepuffs "120"
mp_decals "120"

zoom_sensitivity_ratio "1"

Domyślam się, że nie jest to wina karty graficznej, ponieważ jak mam stałe 99 fps? Tzn, tak pokazuję showfps.

Macie może jakieś pomysły czego to może być wina?


RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - scorpion94 - 29.07.2010 01:01

Mam rozwiązanie dla ciebie Uśmiechnięty
wpisz w konsoli
te 3 komendy:

net_graph 1
fps_max 500
developer 1

Dzięki tym komendą powinieneś mieć ze 300 fps Uśmiechnięty
Napisz czy pomogło?
Jak ja po wpisaniu tych komend mam 170fps na karcie geforce fx5600xt 128mb Uśmiechnięty na XP miałem 130 max.


RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - atomic - 29.07.2010 22:00

Jednak ja nie chce tych komend.
Mogą one powodować dziwne reakcje sprzętu np. myszy.
Z tymi komendami nie gra się żadnych lig.


RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - ihatebuffering - 29.07.2010 22:09

Ustawienie maksymalnej liczby fps nie jest zakazane chyba w żadnej sieciowej grze FPS. Np w COD 4 każdy zmienia standardowe max 85 FPS na max 125 lub 333, zależy od sprzętu. To gwarantuje większą stabilność gry i "dokładność" strzału?


RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - atomic - 30.07.2010 22:30

Ping się nie pojawia tzn. nie skacze.
Cały czas mam stały, oczywiście w granicach rozsądku, bo stałego się mieć chyba nie da.

Co do komendy developer to nie jestem przekonany, bo np. nie była ona by tak ochoczo używana np. w skokach.


RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - ihatebuffering - 31.07.2010 10:41

Spróbuj z samym FPS, to często pomaga. I w panelu Nvidii, może lepiej będzie jak przywrócisz standardowe ustawienia grafiki dla Half-life. Zamiast polepszyć to wydajność może pogarsza. Uruchom CS jeszcze w trybie zgodności z XP oraz jako administrator. A w CS grafikę masz ustawioną na OpenGL ?


RE: Counter Strike 1,6: ścinanie grafiki podczas większej akcji - atomic - 03.08.2010 01:11

Tak, openGL, ale jak to może być problem grafiki jak mam stałe 99 fps.

Kiedyś już ustawiałem na domyślne i było jeszcze gorzej.