Odpowiedz

Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE

 
Portator
Redaktor

Liczba postów: 10.980
Post: #1
Information 

Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE


You grow up, so did we - takim hasłem Microsoft reklamuje przeglądarkę Internet Explorer w najnowszym spocie przypominającym o najpopularniejszych przedmiotach z lat 90-tych.

Spot związany jest kampanią The Browser You Love(d) To Hate. Akcja ma na celu ocieplenie wizerunku marki Internet Explorer i pokazanie użytkownikom jak wielu zmian na przestrzeni lat doczekała się przeglądarka Microsoftu.



Reklama skierowana jest przede wszystkim do tych osób, które wychowywały się w latach 90-tych ubiegłego wieku. W spocie pokazane są takie przedmioty jak yo-yo, sportowe buty z diodami, tamagotchi czy bardziej związane z rozwojem informatyki 3,5 calowe dyskietki i modem telefoniczny. Spot może wywołać bardzo pozytywne emocje, a przez to może wpłynąć na lepsze postrzeganie przeglądarki przez społeczność sieci.

Źródło: własne

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]
Windows ❼ Forum

24.01.2013 06:54

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
News Ministerstwo Finansów łagodnieje. Zamiast cenzury reklama legalnego hazardu Portator 0 1.284 05.07.2016 05:59
Ostatni post: Portator
News Windows 10: nowa taktyka aktualizacyjna pozwoli Microsoftowi zdominować rynek Portator 0 948 21.01.2016 07:09
Ostatni post: Portator
News Facebook testuje nową przeglądarkę WWW Portator 0 935 19.01.2016 06:37
Ostatni post: Portator
Sony otworzy nową fabrykę smartfonów Portator 0 732 25.10.2015 05:33
Ostatni post: Portator
News Nowa kompilacja Windowsa 10 to przede wszystkim przyjemne dla oka detale Portator 0 718 15.09.2015 05:27
Ostatni post: Portator
News Nowa Wikipedia na Androida z wygodnym i przejrzystym podglądem artykułów Portator 0 755 11.09.2015 04:44
Ostatni post: Portator
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.