Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f) +--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f) +---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f) +---- Wątek: Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE (/child-of-the-90s-nowa-i-emocjonalna-reklama-ie-30246-t) |
Child of the 90s - nowa i emocjonalna reklama IE - Portator - 24.01.2013 06:54 You grow up, so did we - takim hasłem Microsoft reklamuje przeglądarkę Internet Explorer w najnowszym spocie przypominającym o najpopularniejszych przedmiotach z lat 90-tych.
Spot związany jest kampanią The Browser You Love(d) To Hate. Akcja ma na celu ocieplenie wizerunku marki Internet Explorer i pokazanie użytkownikom jak wielu zmian na przestrzeni lat doczekała się przeglądarka Microsoftu. http://www.youtube.com/watch?v=qkM6RJf15cg Reklama skierowana jest przede wszystkim do tych osób, które wychowywały się w latach 90-tych ubiegłego wieku. W spocie pokazane są takie przedmioty jak yo-yo, sportowe buty z diodami, tamagotchi czy bardziej związane z rozwojem informatyki 3,5 calowe dyskietki i modem telefoniczny. Spot może wywołać bardzo pozytywne emocje, a przez to może wpłynąć na lepsze postrzeganie przeglądarki przez społeczność sieci. Źródło: własne |