Wątek zamknięty

[W koszu] BlueScreen: Problem codzienny

 
Siemion
Nowy
Liczba postów: 0
Post: #1

BlueScreen: Problem codzienny


Witam

Mam pewien problem z BlueScreenem. Mogę jedynie dać zdjęcie, bo jestem tylko gimnazjalistą i nie wiem o co z nim chodzi. Blue screen występuje jakoś tak od prawie 6 lat. Przyzwyczaiłem się do niego, ale tu pojawia się problem, bo w ważnych chwilach pojawia blue screen co bardzo mnie denerwuje.

Komputer miał 2-3x formata i miał wymieniony RAM oraz była zmiana systemu z Win XP na Win 7.

P.S. Da się tu wrzucić zdjęcie jako załącznik?

Edit 1: Minidump pusty

Edit 2: http://www.img.pl/Dcfh <--- link
Notatka została dodana 23.04.2015 19:08. Ostatnia edycja dokonana 23.04.2015 19:08 przez LadyInBlue:

Używaj treściwych, precyzyjnych tematów w nagłówkach, zapoznaj się z: Jak poprawnie tytułować wątki? i popraw tytuł.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.04.2015 17:09 przez Siemion.)

23.04.2015 17:30

Znajdź wszystkie posty użytkownika
GamerPL
Joker

Liczba postów: 1.288
Post: #2

RE: BlueScreen


Pliki minidump z C:\Windows\minidump
Zaraz thermal tu wpadnie i oto samo poprosi Zacieszacz

No to mogą być screeny też dużo mówią Cwaniak
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2015 21:46 przez GamerPL.)

23.04.2015 17:36

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #3

RE: BlueScreen


A skąd wiesz co napiszę ? Nie dałem Ci przyzwolenia na skracanie mojego nicka. Więc spróbuj raz jeszcze to się przekonasz.
Czytelna fotka najlepiej jakby została wrzucona na dowolny serwer hostujący zdjęcia a tu tylko wstawka w znacznik img.
Brak plików zawierających wycinek pamięci jądra systemowego podczas błędu wynika z
- przeniesienie pliku wymiany pagefile.sys z partycji systemowej na inną partycję lub jego usunięcie
- mniejszy niż rozmiar pamięci ram
- wyłączona usługa Windows Error Reporting (usługa raportowania błędów systemu windows)
- plik wymiany nie jest zarządzany przez system

Czyli trzeba wejść sobie do zaawansowanych ustawień systemu, ustawienia wydajności, zakładka zaawansowane, opcja zmień i sprawdzić to o czym napisałem. Natomiast w usługach (services.msc) sprawdzić czy powyższa usługa ma automatyczny start i jest obecnie uruchomiona.

Niżej zrzut ekranowy z domyślnych opcji uruchamiania i odzyskiwania w zaawansowanych opcjach systemu

RE: BlueScreen

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

23.04.2015 22:08

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #4

RE: BlueScreen: Problem codzienny


Wracając do tematu i wrzuconego jedynie screena. Z samego kodu błędu zupełnie nic nie wyczaruję. Na podstawie zawartych informacji ogólnych i z pierwszego argumentu - 0x8D oznacza to tyle co zostało opisane
https://msdn.microsoft.com/en-us/library...85%29.aspx
Sam błąd uszkodzonych list bądź wpisów PFN może być spowodowany przez wadliwie działający sterownik, błąd sprzętowy - pamięć ram albo płyta główna.
Mając przed sobą minizrzut jestem w stanie określić co się działo podczas bsodu, jaka była konfiguracja sprzętowa, jakie załadowane sterowniki i informacje o nich, czy zainstalowany jest przynajmniej SP1.
Więc rzeczy do zrobienia to
- zrewidowanie tego o czym pisałem już wcześniej;
- wykonanie kilku godzinnego memtestu;
- wykonanie weryfikacji sterowników - o ile nastąpią podczas pracy błędy wtedy zostanie wygenerowany bsod a do tego jeśli będzie wszystko grało z plikiem wymiany i usługą raportowania błędów co masz sprawdzić to szybciej dojdziemy do celu

Cytat:- Kliknij Start, wpisz cmd a potem verifier.exe
- Zaznacz opcję "Utwórz ustawienia niestandardowe".
- Kliknij "Wybierz indywidualne ustawienia z pełnej listy".
- Zaznacz opcje -> Pula specjalna - Śledzenie puli - Wymuszanie sprawdzenia IRQL.
- Kliknij "Wybierz nazwy sterowników z listy" po czym chwilę czekamy.
- Zaznaczamy wszystkie sterowniki nie pochodzące od Microsoft (sortujemy wg kolumny Dostawca).
- Klikamy zakończ, uruchamiamy ponownie komputer i czekamy pracując sobie na złe lub dobre wieści czy system się wysypie bsodem czy nie, sugeruję dobre kilka godzin.
- Wpisujemy verifier.exe /reset aby zakończyć diagnostykę sterowników i uruchamiamy sprzęt ponownie.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

03.05.2015 00:03

Znajdź wszystkie posty użytkownika
thermalfake
Ostatni Mohikanin

Liczba postów: 13.580
Post: #5

RE: BlueScreen: Problem codzienny


Zamykamy ze względu na brak zaangażowania w wątku ze strony autora.

[Obrazek: 2089620800_1406976151.png]

W zamian za pomoc oczekuję poprawnej pisowni. Stop niechlujstwu.
Jak mądrze zadawać pytania? - przejrzyj poradnik na forum.
Nie udzielam porad via PW.

11.05.2015 21:40

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
W koszu Błąd BCCode:3b i bluescreen mazo88 1 321 03.03.2016 18:01
Ostatni post: thermalfake
W koszu Bluescreen 0x00000124 Win7 64bit po formacie Xylos 1 409 27.01.2016 02:06
Ostatni post: thermalfake
W koszu Bluescreen 0x0000004a lokikoki14 0 518 18.01.2016 13:58
Ostatni post: lokikoki14
W koszu Bluescreen Bluescreeny 1 691 01.01.2016 02:32
Ostatni post: thermalfake
W koszu Format Win 7 bluescreen koxig 2 516 29.11.2015 20:06
Ostatni post: thermalfake
W koszu BAD_SYSTEM_CONFIG_INFO 0x00000074 Bluescreen podczas uruchamiania Win7. koxig 0 365 02.10.2015 19:09
Ostatni post: koxig
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Temat został oceniony na 0 w skali 1-5 gwiazdek.
Zebrano 1 głosów.