Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? (/aktualizacja-do-windows-7-bedzie-niemozliwa-853-t)



Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - espenlund_2007 - 01.08.2009 12:28

Słuchajcie, kupiłem sobie w połowie lipca laptopa hp dv5 seria z windows Vista home premium z myślą o tym że zakualizuję go do Windows 7. Wszedłem na stronę hp i tam napisane było, że zamówiania będzie można składać od 1 sierpnia 2009. Więc wszedłem dzisiaj na stronkę hp z myślą o tym żeby już zamówić sobie Windows 7.

No i wielka lipa wpisałem numer seryjny i numer produktu, i wyskoczyło że "Ten numer modelu nie figuruje w naszej bazie danych". O co chodzi?? zacząłem szukać w sieci coś na ten temat, bo mój lapek specjalnie dobierany był pod kątem aktualizacji do siódemki, znalazłem ten artykuł, i szczerze to zgłupiałem. O co tutaj chodzi?? Może ktoś z was ma podobny problem albo przynajmniej potrafi go rozwiązać.


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - lc0ne - 01.08.2009 19:48

Najlepiej zadzwoń do HP Polska - zapewne jest coś takiego jak biuro obsługi klienta. Opowiedz o zaistniałej sytuacji i tyle. Tam Ci najlepiej podpowiedzą co z tym fantem zrobić.

Ja w takiej systuacji postąpił bym tak, jak napisałem wyżej. Gdyby taka aktualizacja nie była możliwa wystąpił bym o reklamację produktu z podkładką (informacją o możliwości aktualizacji). Zwrot pieniędzy lub wymiana na sprzęt z Siódemką. Tak to już jest, że robią z ludzi idiotów. Ale tylko idiota nie pójdzie walczyć o swoje Uśmiechnięty

Swoją drogą w ogóle nie dziwi mnie taka sytuacja. ZAWSZE kupuje się sprzęt bez preinstalowanego systemu, a system kupuje się osobno by uniknąć m.in. takich właśnie systuacji. Nerwy mnie biorą gdy czytam o takich rzeczach... ahh, szkoda gadać.


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - espenlund_2007 - 01.08.2009 22:54

Chcę tak zrobić tylko, że infolinia hp jest czynna od pon. do piątku, więc tą sprawę dopiero rozwiąże w poniedziałek i napiszę co się dowiedziałem.
Jasne normalnie, też bym nie kupował sprzętu z preinstalowanym systemem, ale skoro oficjalnie hp już od miesiąca ogłasza że zaktualizuje system to też tak powinno być. A inna sprawa jest taka, że podejrzewałem że z tą "DARMOWĄ" aktualizacją to wynikną spore niejasności.


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - espenlund_2007 - 03.08.2009 14:04

Tak, więc zadzwoniłem na infolinie hp i okazało się tak jak podejrzewałem, że mają problem z aplikacją. Problem ma być rozwiązany do końca tego tygodnia.


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - crash85 - 27.10.2009 10:08

Witam, czy udało się coś załatwić w hp bo ja mam ten sam problem, infolinia tej firmy zewnetrznej jest po angielsku a ja tak srednio sie posluguje tym jezykiem :/


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - Saper - 28.10.2009 12:37

(27.10.2009 10:08)crash85 napisał(a):  Witam, czy udało się coś załatwić w hp bo ja mam ten sam problem, infolinia tej firmy zewnetrznej jest po angielsku a ja tak srednio sie posluguje tym jezykiem :/

Poniżej wklejam Ci linka do Wsparcia Technicznego HP w języku polskim (jeżeli dobrze zrozumiałem, też masz sprzęt HP)

http://welcome.hp.com/country/pl/pl/contact/phone_assist.html

Pozdrawiam,


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - crash85 - 28.10.2009 14:16

Tak, mam sprzęt HP a dokładnie HP 6530b, dzwoniłem kilka razy do HP i uparcie twierdzą, ze stronę na której zamawia się oprogramowanie obsługuje inna firma. Mnie to nie powinno obchodzić, kupiłem od HP to HP niech teraz się o to martwi, żebym mógł przeprowadzić proces upgrade, niestety podejście HP do klienta jest beznadziejne :/


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - espenlund_2007 - 14.11.2009 10:37

ja dodzwoniłem się do hp Polska bez problemu. Wszystko mi wyjaśnili. Tak jak już wcześniej pisałem, okazało się że system im nawalił. A firma która się zajmuje przyjmowaniem zamówień i wysyłką to Arvato digital services. Jeżeli się to komuś przyda to ich siedziba jest w Niemczech. Ja w czwartek dostałem już taką paczkę Uśmiechnięty Także jest to możliwe.


RE: Aktualizacja do Windows 7 będzie niemożliwa? - crash85 - 19.11.2009 22:25

dla mnie niestety obsluga klienta przez HP jest ponizej zera... w hp mimo wykonania kilkunastu telefonow nie otrzymalem zadnej pomocy, jedyne co potrafili powiedziec to informacja ze oni nie zajmuja sie tą stroną tylko firma zewnetrzna czyli arvato... zlozylem nawet reklamacje do hp droga mailową, że uniemożliwiają mi upgrade do, którego mam prawo ale oczywiście nie dostałem żadnej odpowiedzi nawet na maila... Skandalem jest też fakt, że nie ma żadnego wsparcia w jezyku polskim. Ja sobie poradzilem ale nie wyobrazam sobie Kowalskiego ktory nie zna jezyka w takiej sytuacji. Jedynym poważnym podmiotem w tej sytuacji okazala sie firma arvato do ktorej napisalem maila (oczywiscie po angielsku bo Polacy to jakis inny swiat i nam sie nie nalezy wsparcie w ojczystym jezyku) i ktora odpowiedziala mi ze faktycznie jest jakis problem dla mojego PN i SN, w kilku mailach poprosili mnie o przeslanie zdjecia naklejek z laptopa (PN,SN i naklejka microsoftu) po czym otrzymalem odpowedz ze problem zostal rozwiazany i moge przeprowadzic upgrade.... okzalo sie ze faktycznie przyjmuje juz moj SN i PN i zlozylem juz zamowienie na nosniki za 30 euro... pomine juz fakt placenia za cos co mialo byc darmowe i np w lenovo kosztuje 18 dolarow a upgrade w polskiej firmie ADAX jest darmowy.

Tak wiec uwazam ze sprzet HP jest ok ale wszystko inne to dno... no moze prawie dno bo wsparcie dla drukarek biznesowych jest ok chociaz z gwarancjami juz gorzej....

pozdrawiam