Jak reklamować sprzęt? - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Inne (/inne-11-f) +--- Dział: Hydepark (/hydepark-18-f) +--- Wątek: Jak reklamować sprzęt? (/jak-reklamowac-sprzet-7478-t) |
Jak reklamować sprzęt? - StoProcent - 29.06.2010 09:50 Witam, komunikowałem się z firmą poprzez maile i najlepszą odpowiedź otrzymałem taką przesłać wadliwy sprzęt na własny koszt do naszego serwisu: HART SERWIS ul. Karola Miarki 3a 71-076 Szczecin Należy dołączyć kopię dowodu zakupu, adres zwrotny i powód reklamacji. Po naprawie na nasz koszt odsyłamy sprzęt. To moje pytanie brzmi - gdzie jest adres zwrotny? Na poczcie na naklejce jest? Czy że jak? I jaki mam napisać powód reklamacji jeżeli komputer się nie włącza przez MOBO ^^. Kopię dowodu zakupu to mam, a dokładniej duplikat który otrzymałem od sprzedającego - kupił kilka części i poszedł zrobić na każdą z nich gwarancję bez jakichś kser bez wiedzy sklepu . To jak ja mam to zrobić ? Dobra jest . RE: Jak wysłać takową reklamację sprzętu - bodziulla - 29.06.2010 22:38 Hej. Czy sprzęt jest jeszcze na gwarancji?. W sumie nie wiem jak masz z tą firmą uzgodnione i nie wiem czy jest na gwarancji, bo jeżeli jest to masz swoje prawa a jak będą się burzyć idziesz do UOKiK i nie będziesz płacić. Kolega tak miał z laptopem. Nosił go i nosił a nam na zajęciach jest potrzebny. W końcu powiedziałem Mariusz idź do UOKiK i porusz ten temat. W jego przypadku i ogólnie jest w kodeksie, że jak sprzęt padnie na gwarancji powyżej 3 to wymiana na nowy, ale niekoniecznie, bo możesz dostać po dwóch ( zależy od firmy np: Sony mi tak zrobiło). Wszystko zależy jaką rękojmię daje owa firma, ale pewnych zasad musi się trzymać i nie ma, że boli. RE: Jak wysłać takową reklamację sprzętu - HrabiaHodon - 30.06.2010 07:55 bodziulla napisał(a):jak sprzęt padnie na gwarancji powyżej 3 to wymiana na nowy To nie jest tak do końca. Jeśli dany sprzęt ma wadę lub uszkodzenie z winy producenta, to w takim przypadku można reklamować. Po trzech reklamacjach klient ma prawo wymienić towar na nowy lub żądać zwrotu pieniędzy. RE: Jak wysłać takową reklamację sprzętu - StoProcent - 30.06.2010 10:08 No spoko. Mi grafikę za 1 razem wymienili na nową. Płytę główną idę wysłać dzisiaj, koleś powiedział żebym adres zwrotny i przyczynę podał w środku pudełka PS; jest na gwarancji. |