Komunikat o nieoryginalności Windows - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f) +--- Wątek: Komunikat o nieoryginalności Windows (/komunikat-o-nieoryginalnosci-windows-7155-t) |
Komunikat o nieoryginalności Windows - Suchar999 - 10.06.2010 18:38 Witam wszystkich! Zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu. Około miesiąc temu zakupiliśmy komputer z oryginalnie zainstalowanym systemem Windows 7 Professional(dodam, że w normalnym sklepie u dystrybutora Dell, nie w internecie). Ostatnio zaczął się wyświetlać komunikat: "Produkt Windows nie jest oryginalny...na tym komputerze może być uruchomiona nieoryginalna kopia produktu Windows". Przy czym po najechaniu myszą na ikonę Komputer - Właściwości - Aktywacja systemu Windows pojawia się: System Widows został aktywowany Identyfikator produktu:*****-***-*******-*****. Co z tym można zrobić? RE: Komunikat - nieoryginalny Windows - War_3_ - 10.06.2010 18:56 Ponownie aktywować. Jeżeli ponowna aktywacja online nie pomoże - zadzwonić do MS i aktywować telefonicznie. Dla oryginalnych systemów działa na 99,(99)% sytuacji. RE: Komunikat o nieoryginalności Windows - stingear - 10.06.2010 21:16 Jeżeli po tym co napisał War_3_ po jakimś czasie znowu pojawi się ten sam problem, możesz wystąpić z reklamacją do sklepu, w którym zakupiłeś produkt. Proponuję też wyłączyć aktualizacje automatyczne do poziomu powiadomienia, ale nie instalowania, że sam zdecydujesz, czy pobierzesz i zainstalujesz. Puki co, aktualizacje do W7 są jeszcze na tyle kiepskie, że praktycznie nie opłaca się ich ściągać(ja wogóle nie pobieram, a komputer działa bez zastrzeżeń, lecz jest to kwestią indywidualną dla każdego), bo są po prostu niedopracowane. RE: Komunikat o nieoryginalności Windows - Suchar999 - 13.06.2010 19:30 A w którym miejscu na stronie Microsoftu mogę go ponownie zarejestrować? Bo nie mogę nigdzie znaleźć takiej opcji. RE: Komunikat o nieoryginalności Windows - bodziulla - 13.06.2010 19:54 Hej. Oto link strony gdzie będziesz mógł rozwiązać swój problem: https://support.microsoft.com/oas/default.aspx?gprid=14019&st=1 Mam nadzieję, że Twój problem będzie rozwiązany w miarę szybko, będziesz mógł cieszyć się oraz użytkować system. Pzdr Bądź masz telefon (praktycznie będzie rozmawiał z Tobą automat). 0 801 308 801 lub 22 594 19 99 w godzinach 8-20 w dni robocze oraz w soboty 9-16 RE: Komunikat o nieoryginalności Windows - stingear - 20.06.2010 21:13 (13.06.2010 19:30)Suchar999 napisał(a): A w którym miejscu na stronie Microsoftu mogę go ponownie zarejestrować? Bo nie mogę nigdzie znaleźć takiej opcji. Ponowna rejestracja nie jest wykonywana na stroni MS, lecz bezpośrednio w systemie, np poprzez kliknięcie tego powiadomienia. |