Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10? - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f) +--- Wątek: Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10? (/problem-win7-aktywowany-a-nie-chce-zrobic-upgrade-do-win10-50480-t) |
Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10? - Gieras74 - 20.07.2016 16:29 Mam problem z Windowsem 7 Home Premium, ktory zainstalowalem okolo roku temu na nowym laptopie. od razu po instalacji aktywowałem system korzytając z tego fajnego serwisu telefonicznego. Około 2 tygodni temu system zaczął mi wyrzucać ten standardowy komunikat, że ten system może nie być oryginalny i w konsekwencji próba upgrade do Windows 10 nie udaje się. Co mogę zrobić? W panelu sterowania mam informację, że system jest aktywowany. Czy jest możliwość, aby telefonicznie ponownie aktywować Windows 7 przed instalacją Windows 10? Słyszałem, że podobno Windows 10 można aktywować korzystając z klucza do systemu Windows 7. Niestety próbując zainstalować Windows 10 z pendrive, system prosi o podanie klucza (gdyż traktuje moje Win7 jako nie oryginalne) i po wpisaniu klucza z naklejki niestety instalator go odrzuca. Użyłem narzędzia MGADiagnostic Tool,o którym gdzieś przeczytałem na tym forum, ale nie rozumiem wyników. Mam nadzieję, że nie jestem odosobnionym przypadkiem. Liczę na pomoc forumowiczów i z góry dziękuję za pomoc, gdyż zostało już tylko kilka dni do końca lipca. RE: Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10? - LadyInBlue - 20.07.2016 19:14 Daj na forum to co wywala MGADiagnostic Tool. RE: Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10? - Gieras74 - 20.07.2016 20:34 oto i to: Diagnostic Report (1.9.0027.0): ----------------------------------------- Windows Validation Data--> Validation Code: 0x8004FE22 Cached Online Validation Code: 0xc004c4a2 Windows Product Key: *****-*****-4RP3H-CX4J8-RRHKW Windows Product Key Hash: w26cuk8bYD/BnYxZ8H3eOztPkV4= Windows Product ID: 00359-890-5733154-85569 Windows Product ID Type: 5 Windows License Type: Retail Windows OS version: 6.1.7601.2.00010300.1.0.003 ID: {0449ADF6-79E5-4E19-B8F4-4C06DE87DB4F}(1) Is Admin: Yes TestCab: 0x0 LegitcheckControl ActiveX: N/A, hr = 0x80070002 Signed By: N/A, hr = 0x80070002 Product Name: Windows 7 Home Premium Architecture: 0x00000009 Build lab: 7601.win7sp1_ldr.160408-2045 TTS Error: Validation Diagnostic: Resolution Status: N/A Vista WgaER Data--> ThreatID(s): N/A, hr = 0x80070002 Version: N/A, hr = 0x80070002 Windows XP Notifications Data--> Cached Result: N/A, hr = 0x80070002 File Exists: No Version: N/A, hr = 0x80070002 WgaTray.exe Signed By: N/A, hr = 0x80070002 WgaLogon.dll Signed By: N/A, hr = 0x80070002 OGA Notifications Data--> Cached Result: N/A, hr = 0x80070002 Version: N/A, hr = 0x80070002 OGAExec.exe Signed By: N/A, hr = 0x80070002 OGAAddin.dll Signed By: N/A, hr = 0x80070002 OGA Data--> Office Status: 101 Not Activated Microsoft Office Small Business Edition 2003 - 101 Not Activated OGA Version: N/A, 0x80070002 Signed By: N/A, hr = 0x80070002 Office Diagnostics: 025D1FF3-364-80041010_025D1FF3-229-80041010_025D1FF3-230-1_025D1FF3-517-80040154_025D1FF3-237-80040154_025D1FF3-238-2_025D1FF3-244-80070002_025D1FF3-258-3 Browser Data--> Proxy settings: N/A User Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Win32) Default Browser: C:\Program Files (x86)\Opera\launcher.exe Download signed ActiveX controls: Prompt Download unsigned ActiveX controls: Disabled Run ActiveX controls and plug-ins: Allowed Initialize and script ActiveX controls not marked as safe: Disabled Allow scripting of Internet Explorer Webbrowser control: Disabled Active scripting: Allowed Script ActiveX controls marked as safe for scripting: Allowed File Scan Data--> File Mismatch: C:\Windows\system32\sppcomapi.dll[6.1.7600.16384], Hr = 0x800b0100 File Mismatch: C:\Windows\system32\systemcpl.dll[6.1.7600.16384], Hr = 0x800b0100 File Mismatch: C:\Windows\system32\user32.dll[6.1.7600.16384], Hr = 0x800b0100 Other data--> Office Details: <GenuineResults><MachineData><UGUID>{0449ADF6-79E5-4E19-B8F4-4C06DE87DB4F}</UGUID><Version>1.9.0027.0</Version><OS>6.1.7601.2.00010300.1.0.003</OS><Architecture>x64</Architecture><PKey>*****-*****-*****-*****-RRHKW</PKey><PID>00359-890-5733154-85569</PID><PIDType>5</PIDType><SID>S-1-5-21-2298379179-694764896-3112570645</SID><SYSTEM><Manufacturer>LENOVO</Manufacturer><Model>20354</Model></SYSTEM><BIOS><Manufacturer>LENOVO</Manufacturer><Version>9BCN31WW</Version><SMBIOSVersion major="2" minor="7"/><Date>20150420000000.000000+000</Date></BIOS><HWID>FF633B07018400FC</HWID><UserLCID>0415</UserLCID><SystemLCID>0415</SystemLCID><TimeZone>Środkowoeuropejski czas stand.(GMT+01:00)</TimeZone><iJoin>0</iJoin><SBID><stat>3</stat><msppid></msppid><name></name><model></model></SBID><OEM><OEMID>LENOVO</OEMID><OEMTableID>CB-01 </OEMTableID></OEM><GANotification/></MachineData><Software><Office><Result>101</Result><Products><Product GUID="{91CA0415-6000-11D3-8CFE-0150048383C9}"><LegitResult>101</LegitResult><Name>Microsoft Office Small Business Edition 2003</Name><Ver>11</Ver><Val>47772D94E82DF76</Val><Hash>tTWDf3Lp9V43XZx6emPqsHxgako=</Hash><Pid>73414-OEM-5695566-92833</Pid><PidType>5</PidType></Product></Products><Applications><App Id="16" Version="11" Result="101"/><App Id="18" Version="11" Result="101"/><App Id="19" Version="11" Result="101"/><App Id="1A" Version="11" Result="101"/><App Id="1B" Version="11" Result="101"/></Applications></Office></Software></GenuineResults> Spsys.log Content: 0x80070002 Licensing Data--> Wersja usługi licencjonowania oprogramowania: 6.1.7601.17514 Nazwa: Windows® 7, HomePremium edition Opis: Windows Operating System - Windows® 7, RETAIL channel Identyfikator aktywacji: 2e7d060d-4714-40f2-9896-1e4f15b612ad Identyfikator aplikacji: 55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f Rozszerzony identyfikator PID: 00359-00170-890-573315-00-1045-7601.0000-1702015 Identyfikator instalacji: 007894552190648585095061733462152021679231885884009072 Częściowy klucz produktu: RRHKW Stan licencji: licencjonowano Windows Activation Technologies--> HrOffline: 0x8004FE22 HrOnline: N/A HealthStatus: 0x0000000000002000 Event Time Stamp: 7:10:2016 11:42 ActiveX: Registered, Version: 7.1.7600.16395 Admin Service: Registered, Version: 7.1.7600.16395 HealthStatus Bitmask Output: Tampered File: %systemroot%\system32\sppcomapi.dll|sppcomapi.dll.mui HWID Data--> HWID Hash Current: NgAAAAEAAgABAAIAAAABAAAABQABAAEA6GFal65ByLe635BBiHOu4EAvmtTwHnxjjEm82bp6 OEM Activation 1.0 Data--> N/A OEM Activation 2.0 Data--> BIOS valid for OA 2.0: no, invalid SLIC table Windows marker version: N/A OEMID and OEMTableID Consistent: N/A BIOS Information: ACPI Table Name OEMID Value OEMTableID Value APIC LENOVO CB-01 FACP LENOVO CB-01 DBGP LENOVO CB-01 HPET LENOVO CB-01 BOOT LENOVO CB-01 MCFG LENOVO CB-01 WDAT LENOVO CB-01 SLIC LENOVO CB-01 UEFI LENOVO CB-01 FPDT LENOVO CB-01 POAT LENOVO CB-01 ASF! LENOVO CB-01 SSDT LENOVO CB-01 LPIT LENOVO CB-01 ASPT LENOVO CB-01 SSDT LENOVO CB-01 SSDT LENOVO CB-01 SSDT LENOVO CB-01 SSDT LENOVO CB-01 BGRT LENOVO CB-01 RE: Problem - Win7 aktywowany, a nie chce zrobić upgrade do Win10? - thermalfake - 07.08.2016 18:09 Proszę przeinstalować poprawkę KB971033 dla wersji x64 -> http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=152411 dla wersji x86 -> http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=150841 Jeśli to nie da rezultatu proszę uruchomić narzędzie sfc/scannow aby wykluczyć uszkodzone komponenty systemowe (sprawdzić poprawną integralność) i podesłać plik log -> https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/928228 Sprawdzić czy są uruchomione w systemie usługi Ochrona oprogramowania oraz Technologie Aktywacji systemu Windows - ich ustawienie uruchamiania na automatyczne z opóźnieniem. Dla spokoju proszę również wykonać aktualizację bios oraz wykonać diagnostykę dysku twardego (skan powierzchni oraz smart). |