Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
W oknie logowania cały czas "Czekaj..." - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: W oknie logowania cały czas "Czekaj..." (/w-oknie-logowania-caly-czas-czekaj-50426-t)



W oknie logowania cały czas "Czekaj..." - fasola403 - 11.07.2016 17:02

Witam!
Dzisiaj włączyłem laptopa a tu.... Brak kont użytkowników. Próbowałem z płytki Windowsa naprawić problemy z uruchomieniem systemu ,lecz to nic nie dało.W trybie awaryjnym - to samo Smutny Przywróciłem więc system. Po przywróceniu systemu ,przed momentem w którym powinny pojawić się konta użytkowników widnieje cały czas "Czekaj..." z krecącym się kółeczkiem - W trybie awaryjnym to samo.Generalnie nie mogę zalogować się do systemu Smutny
Czy czeka mnie format czy da się to jakoś rozwiązać?Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam.
Mały update sytuacyjny.Przywróciłem system z płyty,ale to nie wiele dało.Zostawiłem włączającego się laptopa na pewien czas i..... Pojawiły się konta użytkowników.Próbowałem zalogować się na konta ale wyskakiwał komunikat ,że system windows nie może nawiązać połączenia z usługą.Usługa powiadamia o problemach systemowych i skontaktuj się z administratorem. Na szczęście mam podmienione pliki w systemie tak ,że po 5 krotnym wciśnięciu shifta uruchamia mi się konsola CMD. No więc uruchomiłem ją i zresetowałem stos winsock komendą " netsh winsock reset". Po tej operacji zalogowałem sie na konto ,ale po zalogowaniu ponownie wyskoczył ten komunikat Teraz mam opcje zalogowania sie na konto ale to wszystko strasznie długo trwa ,a po zalogowaniu wyskakuje ten sam komunikat. " Nie można nawiązać połączenia z usługą systemu windows".
Pomocy!!.


RE: W oknie logowania cały czas "Czekaj..." - thermalfake - 19.07.2016 22:35

Uszkodzony rejestr systemowy jakiejś gałęzi a to może być spowodowane różnymi przyczynami sprzętowo-programowymi.
Najszybciej - zgrać dane, postawić na nowo system, wykonać diagnostykę ram (długi memtest) oraz dysku (odczyt smart oraz skan powierzchni). Po ponownej konfiguracji wykonać kopię zapasową obrazu partycji systemowej na boku.