Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f) +--- Wątek: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional (/prosze-o-pomoc-wskutek-zniszczenia-poczty-w-windows-7-professional-49759-t) |
Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional - giezeta - 14.04.2016 15:43 Witam Po wymuszonej przez Microsoft migracji z Windows 7 na Windows 10 i powrocie do Windows 7, mam kompletnie zniszczoną pocztę Windows Live Mail. Przychodzą mi nie wszystkie odpowiedzi na maile, choć sprawdzałam telefonicznie czy były wysłane ... były. Jeżeli jest ktoś kto potrafi rozwiązać ten problem to chętnie zapłacę, bo na systemach w ogóle się nie znam. Kontakt wyłącznie telefoniczny: z racji uszkodzenia poczty. Telefony kontaktowe podam na PW. Jestem b. starszą panią i do tego chorą (nie wychodzę z domu). Wszystkie zakupy dokonuję przez Internet: lekarstwa, nagłe potrzeby, karmę dla psa (malutkiego), siatkę anty-owadzią i.t.p. Jedzenie zakupuje mi płatna opiekunka. Bardzo proszę o pomoc ! Zofia Gerlach-Kolasa RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional - thermalfake - 14.04.2016 16:36 Moderatora proszę o wymazanie numerów telefonów z racji ochrony danych osobowych - to nie rozsądne aby udostępniać takie dane publicznie z wiadomych względów. Można podać je zainteresowanym przez PW. Na wstępie tego problemu - spróbować zalogować się przez interfejs webowy na skrzynkę (każdy provider poczty ma taką możliwość) i zobaczyć co zostało faktycznie przysłane - pod warunkiem, że klient poczty nie kasuje od razu maili z serwera. Poprosić także osobę po drugiej stronie czy po odesłaniu odpowiedzi przyszła jakakolwiek zwrotka - np o przepełnieniu skrzynki, odmowie z powodu dołączonej do wiadomości infekcji (skaner na serwerze poczty), niezaufanej domenie poczty itd. Jakiś faktyczny powód musi być skoro tej wiadomości nie otrzymano. To nie wina WLM'a bo to tylko klient. Ci co odpisują czasem nie zdają sobie sprawy, że takie zwrotki przychodzą albo wiadomość nie jest faktycznie wysłana bo wisi w folderze skrzynki nadawczej zamiast w wysłanych. Serio z takimi ewenementami się zetknąłem. Skalany doświadczeniem wśród mniej zaawansowanych użytkowników pozwolę sobie zasugerować zmianę tego klienta np na Mozillę Thunderbirda. Przejście na niego jest dość łatwe. Ma co nieco różnych dodatków, dla mnie przede wszystkim łatwość w wykonaniu/odtworzeniu kopii profilu przez MozBackup i przeniesieniu np na inny sprzęt. Ponadto trzeba mieć na uwadze iż MS kończy wsparcie dla WLM'a 2012 (teraz była chyba jedna z ostatnich do niego poprawek). RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional - giezeta - 14.04.2016 19:02 Dziękuje za słuszne uwagi! Telefony wykreśliłam z postu. Będę śledzić odpowiedzi bezpośrednio na Forum. Pozdrawiam Zofia Dzisiaj zasięgnęłam opinii wyszukiwarki Google dla znalezienia specjalisty od systemu Windows 7. Wiecie co się okazało? Przewinęłam 3 ekrany w poszukiwaniu takich specjalistów. Na każdym z nich są wyłącznie oferty zatrudnienia dla takiego specjalisty. Pięknie Microsoft urządził wszystkich użytkowników Windows 7!! Szczególnie jeżeli to są "mali przedsiębiorcy". Niniejszym zamykam temat. Chyba ze ktoś zechce ponarzekać? RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional - Celownik - 15.04.2016 16:58 (14.04.2016 15:43)giezeta napisał(a): Po wymuszonej przez Microsoft migracji z Windows 7 na Windows 10 Tu nie masz racji, Microsoft na razie nie wymusił aktualizacji Win7 do 10 namawia wręcz natrętnie ale nie wymusił. RE: Proszę o pomoc wskutek zniszczenia poczty w Windows 7 Professional - thermalfake - 15.04.2016 18:18 Cytat:Pięknie Microsoft urządził wszystkich użytkowników Windows 7!! Szczególnie jeżeli to są "mali przedsiębiorcy". Jakich wszystkich ? Jeszcze spora część nie skorzystała z "upgrade offer" a czas powoli zbliża się ku końcowi. Sorry ale jeśli się prowadzi nawet mały biznes to psim obowiązkiem jest robić sobie kopie zapasowe danych aby na wszelki wypadek utraty móc to przywrócić i spokojnie kontynuować działalność. Nikogo nie zwalnia się z obowiązku myślenia. Cytat:Niniejszym zamykam temat. Chyba ze ktoś zechce ponarzekać? To jednak trzeba było tak od razu szukać kogoś nie miejscu a nie zawracać gitarę i tracić czyjś cenny czas skoro ja zadając pewne sugestie już się dalej niczego nie dowiem. W dobrym tonie jest napisać chociażby - próbowałem/am, nie potrafię itd. A tu zupełnie nic. Poza tym co tutaj jest śledzić skoro trzeba zacząć od logicznych podstawowych rozwiązań. Cytat:Microsoft na razie nie wymusił aktualizacji Win7 do 10 Zmusił niektórych październikową łatą opcjonalną bez pytania o zgodę - MS tłumaczył się wpadką http://www.infoworld.com/article/2994117/microsoft-windows/microsoft-accidentally-upgrades-win7-and-81-pcs-to-windows-10.html |