Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Pytanie o kupowanie z Allegro - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Inne (/inne-11-f)
+--- Dział: Hydepark (/hydepark-18-f)
+--- Wątek: Pytanie o kupowanie z Allegro (/pytanie-o-kupowanie-z-allegro-4949-t)



Pytanie o kupowanie z Allegro - damian-Win2000 - 03.03.2010 21:52

witam, jestem zielony na allegro :-/ i mam pytanie czy trzeba coś jeszcze zrobić po wygranej aukcji niż to co zrobiłem czyli: przelanie $$, wybór odbioru (kurier) wysłanie maila z wybranym kolorem obudowy czy mam jeszcze coś zrobić ?
[urln]http://www.allegro.pl/item934139269_c100_4_kolory_sprawdz_najtaniej_kup_teraz.html[/urln]
z góry dzięki za odpowiedź Uśmiechnięty


RE: Allegro pytanie - Lalik - 03.03.2010 21:56

Nie raczej zrobiłeś wszytko, możesz też napisać maila z zapytaniem czy kasa doszła już na konto i kiedy planują wysyłkę Zacieszacz będziesz wiedział kiedy do ciebie przyjdzie mniej więcej.


RE: Allegro pytanie - War_3_ - 03.03.2010 21:56

Wystarczy wysłać kasę preferowanym sposobem (zależy od sprzedawcy), poczekać na przesyłkę i wystawić stosowny komentarz na Allegro.
Czasami trzeba jeszcze wybrać np kolor/wzór przedmiotu - trzeba się skontaktować przez tel/maila.


RE: Allegro pytanie - damian-Win2000 - 03.03.2010 22:07

Dzięki, chciałem się upewnić bo chcę odnowić mój telefon Zadowolony
jak przyjdzie paczka to oczywiście napiszę Uśmiechnięty


RE: Pytanie o kupowanie z Allegro - slump - 03.03.2010 22:16

Zrobiłeś wszystko co trzeba. Zawsze jeszcze możesz zadzwonić do sprzedawcy. I czytaj maile od Allegro i sprzedawcy w nich często są podawane dodatkowe wymagania i informacje.


RE: Pytanie o kupowanie z Allegro - Skymad - 04.03.2010 07:54

Maila napisałeś, kasę przesłałeś, teraz pozostaje czekanie Cwaniak Poza tym gdy sprzedawca będzie miał jakieś "wonty" to Cię powiadomi zapewne Uśmiechnięty