Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Problem z ograniczeniem sieci w połączeniu bezprzewodowym - ciągłe zrywanie internetu - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Problem z ograniczeniem sieci w połączeniu bezprzewodowym - ciągłe zrywanie internetu (/problem-z-ograniczeniem-sieci-w-polaczeniu-bezprzewodowym-ciagle-zrywanie-internetu-48839-t)



Problem z ograniczeniem sieci w połączeniu bezprzewodowym - ciągłe zrywanie internetu - ryzovsky - 26.01.2016 14:28

Witam wszystkich!

Zdecydowałem się założyć ten temat, ponieważ nie mogę kompletnie poradzić sobie na żaden sposób żeby naprawić problem dotyczący sieci bezprzewodowej. Na początek postaram się określić w czym leży problem. Od naprawdę dłuższego czasu mam problem z ograniczeniem sieci, mianowicie włączam komputer, łączę się ze swoją siecią Wi-Fi i raz mam internet przez 10min, raz 30min, nie raz kilka godzin i wyskakuje "ograniczenie sieci" i nie można korzystać z internetu. Wszystkie inne komputery podpięte pod ten router działają prawidłowo i nie mają żadnych problemów z siecią, telefon na androidzie też łączy się z wifi wtedy kiedy ja nie mam internetu na swoim laptopie Lenovo Z580. Router z którego korzystam jest to D-Link DIR-300. Początkowo myślałem, że problem leży w routerze (miałem stary z którego korzystałem kupę czasu), bo na nim internet przestał działać więc zmieniłem go na ww D-Link DIR-300, wydaje mi się, że sieć skonfigurowałem prawidłowo. Korzystam z Windows 7, czytałem dużo tematów dotyczących podobnego problemu, ale niestety nic co robiłem mi nie pomogło. Tak więc chciałbym bardzo prosić o pomoc osoby, które wiedzą na ten temat coś więcej, bo jest to niesamowicie uciążliwy problem, bo trzeba komputer natychmiast resetować, włączy się, pochodzi chwilę i zaraz znów nie działa. Na wstęp powiem, że oczywiście wyjmowałem zasilacz routera z gniazdka i nic to nie dało. W mojej ocenie jest to ewidentnie wina mojego komputera. Jeśli ktoś znajdzie odrobinę czasu żeby pomóc będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam!