Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
przywracanie ustawień fabrycznych notebook SAMSUNG N150 Plus - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: przywracanie ustawień fabrycznych notebook SAMSUNG N150 Plus (/przywracanie-ustawien-fabrycznych-notebook-samsung-n150-plus-46417-t)



przywracanie ustawień fabrycznych notebook SAMSUNG N150 Plus - jabllonsky - 21.07.2015 20:26

Witam. Trafiłem na to forum szukając pomocy przy przywracaniu ustawień fabrycznych w moim notebook'u. Jeśli chodzi o sprawy komputerowe to jestem zupełnie zielony (również w zakresie słownictwa). Do tej pory z komputera korzystała rodzina i nie mam pojęcia czy tworzyła jakiekolwiek kopie. Przechodząc do konkretów chciałbym wyczyścić notebook'a do stanu takiego jakbym właśnie wrócił z nim ze sklepu (nie potrzebuję zachowywać żadnych plików które kiedykolwiek zostały wgrane przez kogoś z rodziny).W zestawie z komputerem otrzymałem tylko ładowarkę. Czy wystarczy zastosować kroki podane w filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=Pl6-u_6Yah0 ?

Z góry dziękuję i pozdrawiam


RE: przywracanie ustawień fabrycznych notebook SAMSUNG N150 Plus - thermalfake - 21.07.2015 21:10

Nie to nie jest metoda na przywracanie fabrycznych systemów preinstalowanych. Zresztą pisze jak byk iż potrzebny jest nośnik instalacyjny. Producenci mają własne rozwiązania w postaci aplikacji które można uruchomić w systemie bądź poprzez inicjację klawiszem (ami) funkcyjnymi po uruchomieniu sprzętu.
Ważną rzeczą jest to iż metody przywrócenia opisywane w instrukcjach dotyczą tylko systemu fabrycznego na dysku (partycji recovery). Jeśli zainstaluje się czysty system to przywracanie działać nie będzie.