aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f) +--- Wątek: aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 (/aktualizacja-problem-blad-6-1-7600-16385-46095-t) |
aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 - Rafał79 - 27.06.2015 14:36 Prosze o pomoc. W moim laptopie po przywróceniu systemu przy użyciu OneKey Recovery systemu do ustawień fabrycznych system ściąga automatycznie aktualizacje Windowsa i po ściągnięciu i ich zainstalowaniu nastepuja później problemy z uruchomieńiem komputera. Następuje po włączeniu automatyczne naprawianie systemu i pojawia się taki błąd. Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: StartupRepairOffline Podpis problemu 01: 6.1.7600.16385 Podpis problemu 02: Podpis problemu 03: unknown Podpis problemu 04: 4 Podpis problemu 05: AutoFailover Podpis problemu 06: 1 Podpis problemu 07: Corupt File Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1033 Prosze o pomoc jak sobie z tym poradzić i co może być przyczyną. RE: aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 - thermalfake - 27.06.2015 15:21 Przywrócić system na nowo, wyłączyć od razu aktualizację update'ów. Ściągnąć SP1 i zainstalować ręcznie o ile nie ma -> https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=5842 Zrestartować niech się łata skonfiguruje a potem powoli reszta łat paczkami po 10-20. Ustawić WU tylko na wyszukiwanie z Twoim wyborem zamiast automatycznej instalacji. To jest najszybszy sposób. Z tego kawałka widać, ze jakiś plik systemowy jest uszkodzony więc z WinRE trzeba by było uruchomić sfc/scannow (plik wynikowy cbs.log). RE: aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 - Meksyk1968 - 27.06.2015 18:24 (27.06.2015 14:36)Rafał79 napisał(a): Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1 To nie jest czasem angielska wersja systemu językowa systemu i być może tylko spolszczony,może to stanowi problem. RE: aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 - Rafał79 - 27.06.2015 18:32 Kolega thermalfake piszesz Cyt"Z tego kawałka widać, ze jakiś plik systemowy jest uszkodzony więc z WinRE trzeba by było uruchomić sfc/scannow (plik wynikowy cbs.log)" Czy można jakos zlokalizować który plik jest uszkodzony?? I jak zrobić to co piszesz w dalszej części wypowiedzi?? RE: aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 - thermalfake - 27.06.2015 21:57 Cytat:Czy można jakos zlokalizować który plik jest uszkodzony?? Samemu nie da się tego zrobić. Po to jest narzędzie sfc.exe w WinRE (środowisko odzyskiwania systemu) do sprawdzania integralności plików systemowych. Cytat: I jak zrobić to co piszesz w dalszej części wypowiedzi?? Samozainteresowanie, szukanie łatwych do znalezienia informacji na forum jest najbardziej mile widziane. W skrócie - podczas startu wciskać F8 aby uruchomić Zaawansowane rozruchu - wybrać Napraw komputer - wybrać język, układ klawiatury - wybrać Wiersz polecenia w oknie Opcje odzyskiwania systemu - uruchomić wspomniane polecenie sfc/scannow i czekać na jego wynik - przejrzeć/opublikować plik cbs.log znajdujący się w X:\%windir%\logs\cbs\cbs.log gdzie X to litera partycji podmontowanej w WinRE Obrazkowo masz np niżej, tylko początek w preinstalowanym systemie tak nie wygląda http://www.sevenforums.com/tutorials/139810-sfc-scannow-run-command-prompt-boot.html http://www.dell.com/support/article/us/en/19/SLN71990/EN Niemniej jak pisałem, jeśli ten lapek był sprzed 2011r a jego system preinstalowany nie miał SP1 to najszybciej jest zrobić to co napisałem na początku. Identyfikator ustawień regionalnych: 1033 może wziąć się stąd iż recovery jest multilanguage a jego bazowa zawartość oparta jest na obrazie EN - tak miałem niedawno w nośniku instalacyjnym (reinstallation dvd jak np w dellu) dedykowanym dla fujitsu gdzie było sporo języków do wyboru. RE: aktualizacja problem błąd-6.1.7600.16385 - thermalfake - 04.07.2015 08:02 Czy problem rozwiązany bo widać, że się logujesz ? |