Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
News Google wie co nas interesuje i nie zachowuje tej wiedzy dla siebie - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f)
+--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f)
+---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f)
+---- Wątek: News Google wie co nas interesuje i nie zachowuje tej wiedzy dla siebie (/google-wie-co-nas-interesuje-i-nie-zachowuje-tej-wiedzy-dla-siebie-45951-t)



Google wie co nas interesuje i nie zachowuje tej wiedzy dla siebie - Portator - 19.06.2015 05:28

Google Trends to ciekawa usługa, dzięki której możemy dowiedzieć się, czym tak naprawdę żyje obecnie świat. Jej twórcy zapowiedzieli właśnie największą zmianę od 3 lat – Google Trends działa teraz w czasie rzeczywistym.

Jeśli wejdziecie teraz na stronę usługi Google Trends dowiecie się czego ludzie szukają w Internecie oraz które tematy najszybciej zyskują na popularności. W chwili publikacji tego newsa, na przykład, najpopularniejszymi w tego wieczora wyszukiwaniami w Polsce były: „Madonna”, „Pesa Dart” i „Brazylia Kolumbia”. I nic w tym dziwnego – Królowa Popu wypuściła nowy teledysk, Pesa zaprezentowała „polskie pendolino”, a po meczu południowoamerykańskich reprezentacji doszło do sporej awantury.

Nowe, aktualizowane na bieżąco Google Trends to ogromna skarbnica wiedzy. Z jednej strony to narzędzie może być traktowane jako ciekawostka. Może też pomóc nam „być na czasie”. Poza tym usługa może być przydatna dla pozycjonerów oraz dziennikarzy – będą bowiem wiedzieli o czym się mówi i co tak naprawdę w danym momencie interesuje internautów.

Po kliknięciu danego tematu naszym oczom ukażą się też konkretne statystyki. Mowa jest tutaj przede wszystkim o wykresie zainteresowania tematem w ujęciu czasowym i z podziałem na konkretne hasła wyszukiwania.
https://www.youtube.com/watch?v=TA_tNh0LMEs
Źródło: Google Blog, za: benchmark.pl