Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Sieć- Brak dostępu do internetu - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Sieć- Brak dostępu do internetu (/siec-brak-dostepu-do-internetu-45387-t)



Sieć- Brak dostępu do internetu - Adriano97 - 19.05.2015 14:54

Witam serdecznie chciałbym wiedzieć jak pozbyć się irytującego błędu systemu Windows 7 Ultimate. Jestem kompletnie zielony w tych sprawach więc zamieszczam ten post w ramach wytłumaczenia mi jak taki problem rozwiązać. Zaczynając krótko wspomne, że wcześniej nie zetknąłem się z takim problem. Po 2 miesiącach użytkowania komputera (po formacie) oglądając film zauważyłem, że internet jest bardzo powolny. Zauważyłem coś dziwnego co 1szy raz zobaczyłem na swoje oczy zamieszczam bezpośredniego linka do ss'a http://scr.hu/6e7z/fedjy myślałem, że jest to tymczasowy błąd więc nie myśląc długo zrestartowałem PC'eta. Po 2 ponownych uruchomieniach nic się nie zmieniło więc chciałem zobaczyć czy z moim internetem jest wszystko OK. Włączyłem tableta a następnie YT; Ku mojemu zdziwnieniu wszystko śmigało jak zwykle. Wtedy już wiedziałem, że problem tkwi w Komputerze. Po kilku dniach prób naprawy tego błędu nic nie osiągnąłem oprócz 200 pingu przy oglądaniu w 120p. Oczywiście zamieszczę ssy jakie będziecie potrzebować. Wspominam, że chciałbym szczegółowego wyjaśnienia. Z góry dziękuje.


RE: Sieć- Brak dostępu do internetu - thermalfake - 26.05.2015 22:30

Nie będę owijał w bawałnę.
Najpierw wkleić pełny log do znaczników forumowych code po uruchomieniu Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool i wciśnięciu guzika Copy (kopiuje do schowka a potem tylko ctrl+v)
Przy okazji proszę wykonać kilka rzeczy