Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Cmd odmawia dostępu. - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Cmd odmawia dostępu. (/cmd-odmawia-dostepu-44846-t)

Cmd odmawia dostępu. - rnc1337 - 15.04.2015 12:06

Mam tak problem,gdy wpisuje coś w cmd od razu piszę odmowa dostępu,nie wiem co robić jestem bardzo zielony w te sprawy.Drugi problem to tak,że gdy chcę coś uruchomić np.
-Teamspeak3
wyskakuje mi "Nie można uruchomić określonej usługi,ponieważ jest ona wyłączona lub ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia"
Dodam że wszystko się zaczeło,gdy utworzyłem nowy profil w windowsie7,a stary usunęłem.
Prosze o pomoc.

RE: Cmd odmawia dostępu. - beabea - 15.04.2015 14:06

A to konto, które usunąłeś było kontem administratora? Teraz używasz profilu zwykłego użytkownika? CMD uruchamiasz jako administrator?
Co do usług, to może spróbuj uruchomić narzędzie konfiguracji systemu i w zakładce ogólne zaznacz: "Uruchamianie normalne", po czym zrestartuj system.

RE: Cmd odmawia dostępu. - rnc1337 - 15.04.2015 17:49

Tamto konto było adminem,lecz te też jest.Cmd także nie mogę odpalić jako admin,gdyż "Nie można uruchomić określonej usługi,ponieważ jest ona wyłączona lub ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia".
Nie moge nic zmieniać,bo wyskakują mi te błędy,a wszystko przez usunięcie tamtego konta.

RE: Cmd odmawia dostępu. - beabea - 15.04.2015 17:55

I w tej konfiguracji systemu też nic nie możesz zmienić? A w trybie awaryjnym?

RE: Cmd odmawia dostępu. - rnc1337 - 15.04.2015 17:56

Nie próbowałem trybem awaryjnym(jestem zielony),zaraz zobacze co da się zrobić