Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
HDD Crystal Disk Info Scan (newbie) a wolne włączanie sie laptopa ASUS - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Hardware (/hardware-28-f)
+--- Wątek: HDD Crystal Disk Info Scan (newbie) a wolne włączanie sie laptopa ASUS (/hdd-crystal-disk-info-scan-newbie-a-wolne-wlaczanie-sie-laptopa-asus-44250-t)

HDD Crystal Disk Info Scan (newbie) a wolne włączanie sie laptopa ASUS - czarnyyyyy - 03.03.2015 23:20

witam!
mój problem wygląda następująco, bardzo wolno włącza się laptop, a dokładniej bardzo późno następuje moment kiedy jestem w stanie otworzyć cokolwiek, czytając fora (a jestem laikiem w tych sprawach - niektóre nazwy / terminy/ zwroty) zaginają mi czoło (; Po wstępnym zagłębieniu się w zakątki internetu, możliwy jest problem z dyskiem twardym (moja subiektywna, niewiele znacząca i pewnie tak samo trafna opinia w tych dziedzinach) .

Poprosiłbym o potraktowanie tego w sposób normalny - bez żadnej "szydery" bo nie każdy w każdym temacie, dziedzinie jest alfą i omegą tak?

Laptop: Asus k72jr

aaa i zapomniałbym dodać, wszystkie działania, domysły prowadzące do powstania tego były związane z brakiem możliwości aktualizacji w Windows Update: kod 8007045D

z góry dziękuje za zainteresowanie tematem, Wasz czas poświęcony (pewnie i stracony) na przeczytanie moich wypocin, w których problem okaże się błahym lub jakimkolwiek w tym podobnym znaczeniu)

dla lepszego rozeznania dorzucam screen z crystal disk info, plus zastosowanie się do poleceń gdzieś znalezionych na forach: "Uruchom- CrystalDiskInfo- zmień ustawienia (Funkcje, Advanced Feature, Wartość Raw i ustaw 10 [DEC]) pokaż okno z programu wszystkie parametry."

[Obrazek: Oc7a49.jpg]

RE: HDD Crystal Disk Info Scan (newbie) a wolne włączanie sie laptopa ASUS - GamerPL - 04.03.2015 17:02