Rozwiązany Błędne sprawdzenie legalności systemu (rozwiązany) - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f) +--- Wątek: Rozwiązany Błędne sprawdzenie legalności systemu (rozwiązany) (/bledne-sprawdzenie-legalnosci-systemu-rozwiazany-4410-t) |
Błędne sprawdzenie legalności systemu (rozwiązany) - House - 10.02.2010 19:49 Witam, Z góry przepraszam jeśli post zamieściłem w niewłaściwym dziale. Zacznę może od tego ,że jestem posiadaczem systemu Windows7 Pro .System jest legalny gdyż pochodzi z programu MSDNAA. Przed chwilą po włączeniu laptopa i wpisaniu hasła użytkownika pojawiło mi się okno/pop-up , z informacją iż "prawdopodobnie posiadam nielegalną wersje systemu Windows" (pojawiły się także opcje : przejdź na witrynę microsoft w celu zakupienia itp.) Tutaj moje pytanie , z jakiego powodu tego rodzaju komunikat mógł się w ogóle pokazać na moim komputerze ? Rozumiem, że to efekt uboczny jakiejś aktualizacji. Ale czy ktoś może wyjaśnić jakoś dokładniej możliwą przyczynę tego problemu. Dodam, że system posiadam od paru miesięcy i to pierwszy alert tego rodzaju. Pozdrawiam. RE: Błądne sprawdzenie legalności systemu - War_3_ - 10.02.2010 19:54 Aktywuj go. PPM na Komputer -> właściwości -> na samym dole jest opcja "aktywuj teraz". Ewentualnie zadzwoń do MS (w tym samym miejscu jest też możliwość aktywacji offline i tam jest numer do polskiego działu MS) i aktywuj telefonicznie. Aktualizacje nie mają nic do tego, czasami tak się dzieje z kluczami z MSDN (też aktywowałem telefonicznie). RE: Błądne sprawdzenie legalności systemu - House - 10.02.2010 20:02 System aktywowałem (przez internet) zaraz po instalacji. Przed chwilą zrobiłem to ponownie(zmieniłem klucz na ten sam i się ponownie aktywowało). Jeśli komunikat ponownie wyskoczy zapewne zaktualizuje jeszcze raz, lecz tym razem telefonicznie Dzięki za poradę |