Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Blue screen na starcie NBA 2k15 ntoskrnl i dxgmms1 - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Software (/software-27-f)
+---- Dział: Gry (/gry-29-f)
+---- Wątek: Rozwiązany Blue screen na starcie NBA 2k15 ntoskrnl i dxgmms1 (/blue-screen-na-starcie-nba-2k15-ntoskrnl-i-dxgmms1-43692-t)



Blue screen na starcie NBA 2k15 ntoskrnl i dxgmms1 - piotroszko - 29.01.2015 21:30

Witam. Mam problem z uruchomieniem gry NBA 2k15, gdyż przy uruchamianiu gry mam blue screena.
Tu jest plik dmp:
dmp:

Dodam, iż próbowałem już wielu rzeczy by zaradzić na ten problem m.in. :
- reinstalacja gry
- reinstalacja systemu (win7)
- instalacja najnowszych sterowników do karty graficznej
- zrobiłem też test przez program memtest86, zero errorów
- jako, iż mam dwa dyski (SSD i HDD) próbowałem odpalać i instalować grę na obu .... i to nic nie dało.
Każda inna gra działa bardzo dobrze.

Parametry kompa:
Procesor Intel CORE I5-4670K 3.4GHz
Karta graficzna Asus GeForce GTX 780 Ti DC2OC 3GB DDR5
Płyta główna ASRock H97 PERF.
Pamięć Crucial Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz
Dysk Seagate 1TB, SATAIII
Dysk SSD Crucial M500 120GB SATA3

Proszę o pomoc Smutny.


RE: Blue screen na starcie NBA 2k15 ntoskrnl i dxgmms1 - thermalfake - 29.01.2015 22:15

Proszę pokazać pełny log z Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool celem skorelowania tego z moim rozłożeniem dumpa na czynniki pierwsze.


RE: Blue screen na starcie NBA 2k15 ntoskrnl i dxgmms1 - piotroszko - 29.01.2015 22:22

(29.01.2015 22:15)thermalfake napisał(a):  Proszę pokazać pełny log z Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool celem skorelowania tego z moim rozłożeniem dumpa na czynniki pierwsze.

Kod:
Diagnostic Report (1.9.0027.0):
-----------------------------------------
Windows Validation Data-->

Validation Code:  0
Cached Online Validation Code:  N/A, hr = 0xc004f012
Windows Product Key:  *****-*****-R3BJW-WM74X-89JHF
Windows Product Key Hash:  esVhb+sq8a70VYR4vlXWr8cSziQ=
Windows Product ID:  00359-OEM-8703325-91377
Windows Product ID Type:  3
Windows License Type:  OEM System Builder
Windows OS version:  6.1.7600.2.00010300.0.0.003
ID:  {B8BAE52F-2CDB-4868-95D8-641A05DFE83B}(1)
Is Admin:  Yes
TestCab:  0x0
LegitcheckControl ActiveX:  N/A, hr = 0x80070002
Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
Product Name:  Windows 7 Home Premium
Architecture:  0x00000009
Build lab:  7600.win7_rtm.090713-1255
TTS Error:  
Validation Diagnostic:  
Resolution Status:  N/A

Vista WgaER Data-->
ThreatID(s):  N/A, hr = 0x80070002
Version:  N/A, hr = 0x80070002

Windows XP Notifications Data-->
Cached Result:  N/A, hr = 0x80070002
File Exists:  No
Version:  N/A, hr = 0x80070002
WgaTray.exe Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
WgaLogon.dll Signed By:  N/A, hr = 0x80070002

OGA Notifications Data-->
Cached Result:  N/A, hr = 0x80070002
Version:  N/A, hr = 0x80070002
OGAExec.exe Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
OGAAddin.dll Signed By:  N/A, hr = 0x80070002

OGA Data-->
Office Status:  109 N/A
OGA Version:  N/A, 0x80070002
Signed By:  N/A, hr = 0x80070002
Office Diagnostics:  025D1FF3-364-80041010_025D1FF3-229-80041010_025D1FF3-230-1_025D1FF3-517-80040154_025D1FF3-237-80040154_025D1FF3-238-2_025D1FF3-244-80070002_025D1FF3-258-3

Browser Data-->
Proxy settings:  N/A
User Agent:  Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Win32)
Default Browser:  C: \Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
Download signed ActiveX controls:  Prompt
Download unsigned ActiveX controls:  Disabled
Run ActiveX controls and plug-ins:  Allowed
Initialize and script ActiveX controls not marked as safe:  Disabled
Allow scripting of Internet Explorer Webbrowser control:  Disabled
Active scripting:  Allowed
Script ActiveX controls marked as safe for scripting:  Allowed

File Scan Data-->
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\watadminsvc.exe[Hr = 0x80070003]
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\npwatweb.dll[Hr = 0x80070003]
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\watux.exe[Hr = 0x80070003]
File Mismatch:  C: \Windows\system32\wat\watweb.dll[Hr = 0x80070003]

Other data-->
Office Details:  <GenuineResults><MachineData><UGUID>{B8BAE52F-2CDB-4868-95D8-641A05DFE83B}</UGUID><Version>1.9.0027.0</Version><OS>6.1.7600.2.00010300.0.0.003</OS><Architecture>x64</Architecture><PKey>*****-*****-*****-*****-89JHF</PKey><PID>00359-OEM-8703325-91377</PID><PIDType>3</PIDType><SID>S-1-5-21-3923814109-431936858-2311179162</SID><SYSTEM><Manufacturer>To Be Filled By O.E.M.</Manufacturer><Model>To Be Filled By O.E.M.</Model></SYSTEM><BIOS><Manufacturer>American Megatrends Inc.</Manufacturer><Version>P1.40</Version><SMBIOSVersion major="2" minor="8"/><Date>20140724000000.000000+000</Date></BIOS><HWID>6ABA3607018400F4</HWID><UserLCID>0415</UserLCID><SystemLCID>0415</SystemLCID><TimeZone>Środkowoeuropejski czas stand.(GMT+01: 00)</TimeZone><iJoin>0</iJoin><SBID><stat>3</stat><msppid></msppid><name></name><model></model></SBID><OEM/><GANotification/></MachineData><Software><Office><Result>109</Result><Products/><Applications/></Office></Software></GenuineResults>  

Spsys.log Content:  0x80070002

Licensing Data-->
Wersja usługi licencjonowania oprogramowania:  6.1.7600.16385

Nazwa:  Windows(R) 7, HomePremium edition
Opis:  Windows Operating System - Windows(R) 7, OEM_COA_NSLP channel
Identyfikator aktywacji:  586bc076-c93d-429a-afe5-a69fbc644e88
Identyfikator aplikacji:  55c92734-d682-4d71-983e-d6ec3f16059f
Rozszerzony identyfikator PID:  00359-00174-033-291377-02-1045-7600.0000-0292015
Identyfikator instalacji:  015482613260155345393853952802817933792251774993486144
Adres URL certyfikatu procesora:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88338
Adres URL certyfikatu komputera:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88339
Adres URL licencji użytkowania:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88341
Adres URL certyfikatu klucza produktu:  http: //go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=88340
Częściowy klucz produktu:  89JHF
Stan licencji:  początkowy okres prolongaty
Pozostało czasu:  42720 min (dni:  29)
Licznik pozostałych operacji przywrócenia pierwotnego stanu licencjonowania systemu Windows:  3
Godzina zaufana:  2015-01-29 22: 21: 17

Windows Activation Technologies-->
HrOffline:  0x00000000
HrOnline:  N/A
HealthStatus:  0x0000000000000000
Event Time Stamp:  N/A
ActiveX:  Not Registered - 0x80040154
Admin Service:  Not Registered - 0x80040154
HealthStatus Bitmask Output:


HWID Data-->
HWID Hash Current:  OAAAAAIAAgABAAEAAQAFAAAAAQABAAEAln0mUXcW6mgGREbUnPXSl7L7pOS0WZiQF7rJ+Zw8yPY=

OEM Activation 1.0 Data-->
N/A

OEM Activation 2.0 Data-->
BIOS valid for OA 2.0:  yes, but no SLIC table
Windows marker version:  N/A
OEMID and OEMTableID Consistent:  N/A
BIOS Information:  
  ACPI Table Name    OEMID Value    OEMTableID Value
  APIC            ALASKA        A M I
  FACP            ALASKA        A M I
  HPET            ALASKA        A M I
  MCFG            ALASKA        A M I
  FPDT            ALASKA        A M I
  ASF!            INTEL          HCG
  SSDT            PmRef        Cpu0Ist
  SSDT            PmRef        Cpu0Ist
  SSDT            PmRef        Cpu0Ist
  SSDT            PmRef        Cpu0Ist
  AAFT            ALASKA        OEMAAFT
  SSDT            PmRef        Cpu0Ist



RE: Blue screen na starcie NBA 2k15 ntoskrnl i dxgmms1 - irocket - 29.01.2015 22:25

Na początek zainstaluj Service Packa i aktualizacje.


RE: Blue screen na starcie NBA 2k15 ntoskrnl i dxgmms1 - piotroszko - 29.01.2015 22:57

(29.01.2015 22:25)irocket napisał(a):  Na początek zainstaluj Service Packa i aktualizacje.

Pomogło Uśmiechnięty. Wielkie dzięki za pomoc.