Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
W koszu Procesor - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Forum (/forum-1-f)
+--- Dział: Kosz (/kosz-3-f)
+--- Wątek: W koszu Procesor (/procesor-43095-t)



Procesor - Heheszki - 16.12.2014 14:39

Witam ! Od 2 dni borykam się z problemem dużej ilości procesów ( tak, nie znam się dobrze na komputerach, kilka dni temu zauważyłem takie zużycie ) . Dodam że komputer był czyszczony w tamtym tygodniu. Na poniższym obrazku zamieszczam listę procesów po uruchomienia komputera. Jeśli będzie trzeba dodam listę usług włączonych.

http://i.imgur.com/EBaPHTm.png


RE: Procesor - irocket - 16.12.2014 17:31

Czyszczony, czyli? 50 procesów to nie dużo jak na Win 7, obecnie u siebie mam przeszło 80.


RE: Procesor - Heheszki - 16.12.2014 18:17

(16.12.2014 17:31)irocket napisał(a):  Czyszczony, czyli? 50 procesów to nie dużo jak na Win 7, obecnie u siebie mam przeszło 80.

Czyszczony w sensie że z kurzu Kozak Ale bardziej mi chodzi o zużycie procesora i ramu, ponieważ po uruchomieniu komputera wydaje mi się że powinno być znacznie niższe.


RE: Procesor - thermalfake - 25.12.2014 12:37

Gdzie jest pełna specyfikacja sprzętu ?
Proszę pobrać Process Explorer, uruchomić to narzędzie po starcie i przygotować dwa zrzuty ekranowe
- sortując kolumnę CPU malejąco
- sortując kolumnę Working Set malejąco

Słowo "po starcie" rozumuję kiedy system załaduje się w całości a nie tylko kiedy zobaczysz wygenerowany pulpit.
Sama liczba procesów uruchomionych w systemie nie jest wyznacznikiem jego stanu. Możesz mieć kilka procesów które mogą mocno drążyć różne zasoby sprzętowe.

Cytat:Jeśli będzie trzeba dodam listę usług włączonych

No przydało by się odpalić msconfig, przejść do zakładki Usługi, zaznaczyć opcję "Ukryj wszystkie usługi firmy Microsoft" i zrobić screen. Zakładkę Uruchamianie tez pokaż.