Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
News Oto ulubione gry Polaków - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f)
+--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f)
+---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f)
+---- Wątek: News Oto ulubione gry Polaków (/oto-ulubione-gry-polakow-42472-t)



Oto ulubione gry Polaków - Portator - 30.10.2014 06:23

ASUS od dawna wspiera graczy, czego najlepszym dowodem jest seria urządzeń Republic of Gamers, stworzona specjalnie dla miłośników cyfrowej rozrywki. Dlatego też w ramach obchodów 25-lecia swojej działalności firma postanowiła spytać Polaków o to jakie serie ich zdaniem w największym stopniu przyczyniły się do rozwoju gier komputerowych. "Mario", "Diablo", a może "Cywilizacja"? Które gry internauci uznali za najbardziej przełomowe?

ASUS wziął pod lupę najpopularniejsze gry i spytał ankietowanych które z nich istotnie wpłynęły na elektroniczną rozrywkę. Wysoka sprzedaż i dobre recenzje nie muszą być jednoznaczne z wielkim przełomem. Potwierdzają to wyniki sondy: "SimCity", "Call of Duty" czy "Assassin's Creed" zdobyły bardzo małą ilość głosów.

Za najbardziej przełomową produkcję uznano serię "Mario Bros.", na którą zagłosowało aż 20% ankietowanych. Pierwsza części sagi – "Super Mario Bros.", sprzedała się aż w 40 milionach egzemplarzy i stała się jedną z najbardziej kasowych oraz najpopularniejszych produkcji w historii cyfrowej rozrywki. Tytuł ten uważany jest za grę, która w dużym stopniu poprawiła kondycję całej branży i pomogła jej wyjść z kryzysu.

Brąz zdobyła seria "Metal Gear Solid", która dała początek wszelkiego rodzaju "skradankom". Zagłosowało na nią 11% ankietowanych. Razem z "Thief" tworzy ona klasykę gatunku i – jak widać – cieszy się uznaniem graczy na całym świecie, również w Polsce.

W badaniach wzięło udział ponad 17 500 internautów, którzy wypowiedzieli się na temat swoich preferencji w zakresie filmu i muzyki, podróży, gier, sportu i najważniejszych wydarzeń.
[Obrazek: dziecko_komputer.jpeg]
Za: chip.pl