Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Reset i piszczenie - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: Reset i piszczenie (/reset-i-piszczenie-41595-t)



Reset i piszczenie - youcan92 - 10.08.2014 12:37

Witam,

Od tygodnia mam pewien problem z komputerem ... na starcie chciałbym poinformować że jestem kompletnym laikiem co do tego tematu dlatego prosił bym o przejrzyste porady... :]

Opis problemu:

1. Podczas operacji kopiowania danych komputer się zawiesił
2. Zresetował się automatycznie
3. Nastąpiły 3 krótkie sygnały dźwiękowe (piszczenia)
4. Monitor w stanie uśpienia komputer się nie załączył.

5. Wcisnąłem reset ponownie
6. Nastąpiły 3 krótkie sygnały dźwiękowe (piszczenia)

Gdzieś przeczytałem że sygnały są odpowiedzialne za pamięć RAM
7. Rozkręciłem obudowe
8. Wyjąłem obie kości, przedmuchałem i zainstalowałem z powrotem.
9. Komputer się załączył po zalogowaniu do systemu ponowny reset
10. Znowu piszczenie.
11. Jeszcze raz wyjąłem kości wyczyściłem chwile odczekałem
12. Komputer działa bez zarzutu nawet przy cięższych operacjach
13. 2 dni później komputer działa normalnie do momentu włączenia gry poczym znowu sie zacina resetuje i piszczy ...
14. Tym razem wystarcza mu kolejny reset i załącza się bez problemu .

[Obrazek: Bez%C2%A0tytu%C5%82u.jpg]

Czym może byc spowodowana owa sytuacja ? Potrzebne są jakieś dodatkowe dane ? Proszę o pomoc !


RE: Reset i piszczenie - thermalfake - 10.08.2014 17:14

W zależności od tego kto jest dostawcą wsadu do kości eeprom sprawdza się jak kody dźwiękowe informują o błędach.
W biosach AMI są to 3 piski i informują o uszkodzeniu bloku pierwszych 64KB pamięci RAM. W Awardach jest to ciągły dźwięk.