Problem sieć niezidentyfikowana - brak dostępu do sieci/internetu - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f) +--- Wątek: Problem sieć niezidentyfikowana - brak dostępu do sieci/internetu (/problem-siec-niezidentyfikowana-brak-dostepu-do-sieci-internetu-39741-t) |
Problem sieć niezidentyfikowana - brak dostępu do sieci/internetu - Sylfka1992 - 19.03.2014 14:15 Witam, jestem nowa na forum. Zasadniczo radzę sobie z problemami w Win7, ale ten mnie przerósł. Posiadam internet radiowy, antena połączona jest z modemem na strychu. Ten połączony jest z portem laptopa kablem sieciowym standardowym. Od dwóch dni pojawia się problem z siecią. Obecnie korzystam z niestety wolnego internetu mobilnego, bo nie mam innej opcji. Kiedy włączam komputer, sieć mi się ładuje i identyfikuje jako Połączenie lokalne "Internet domowy" (karta sieciowa Relatek Ethernet RTL 1839/810x Family Fast Ethernet NIC) i sieć "Nazwa domu" (sieć domowa, skonfigurowana ręcznie, jak mam ustawione automatyczne DNS itp. nie działa - sugestia dostawcy). Internet działa poprawnie 3-4 minuty, a następnie zmienia się na Sieć niezidentyfikowaną (ze statusem publicznym), wyskakuje znaczek ostrzegawczy i komunikat brak dostępu. Sieć niezidentyfikowana należy do Połączenia lokalnego "Internet domowy", które o dziwo, jak widać w "stanie" odbiera i wysyła dane i jest połączone. Wyświetlają się różne opcje brak dostępu do sieci lub do internetu, albo oba na raz. Nie można zmienić sieci na domową. Nie ma jak. Dodatkowo, w kontrolerze sieci na pasku zadań nie można odnaleźć sieci "nazwa domu", chociaż w opcji "scalania sieci" ona jest ze statusem nieużywana. Aby rozwiązać problem próbowałam: - rozwiązać problem przez Windows (oczywiste, że nie działa) - wyłączyć/włączyć i skonfigurować Zaporę Win7 - wyłączyć/włączyć i skonfigurować Avasta - wyłączyć i włączyć komputer, uruchomić ponownie, zmienić użytkownika i inne off/on opcje - zaktualizować sterownik karty sieciowej (sterownik aktualny) - włączyć i wyłączyć kartę sieciową - sprawdzić modem (działa) - skonfigurować nowe połączenie/sieć - zmienić ustawienia karty sieciowej, związane z zezwalaniem na jej wyłączanie - sprawdzić usługi, które mogą zablokować dostęp (nie ma takich, nie działa) Dbam o porządek w komputerze, toteż miałam standardowo dwa połączenia "Internet mobilny" i "Internet domowy" o nazwach sieci "T-mobile" i "nazwa domu". Sieci, jak i połączenia wyświetlają się prawidłowo w opcjach, oprócz tej z paska zadań (tak na marginesie, niewprawny użytkownik może się nieźle pogubić bo każde ustawienie jest w innym miejscu). Już naprawdę nie wiem, co może być przyczyną problemu. Nic nie ściągam z Internetu, nikt nie ma dostępu do konfiguracji. Nie było zdarzenia, które mogłoby wpłynąć na zmianę czegokolwiek i powstanie problemu z siecią. Bardzo proszę o pomoc bo Internet potrzebny mi jest do pracy, a za chwilkę wykorzystam limit nałożony na ten mobilny. - RE: Problem sieć niezidentyfikowana - brak dostępu do sieci/internetu - Magnetar - 19.03.2014 23:13 Sieć niezidentyfikowana najczęściej występuje w momencie braku komunikacji z bramą domyślną. Sprawdź: Jaki masz adres IP na interfejsie: Kod: ipconfig /all Jaki jest adres bramy domyślnej. Wywołaj bramę domyślną Kod: ping "adres IP" -t - spróbuj na innym kablu jeśli to możliwe. Na automatycznym ustawieniu musi działać - jeżeli nie działa to znaczy, że urządzenie nie działa prawidłowo lub nie jest prawidłowo skonfigurowane - głupia sugestia na odczepne. Wklej wyniki komend to zobaczymy chociaż jakie są tam klasy adresów, jak się podłączasz do netu. |