Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Błąd rundll po zainstalowaniu aktualizacji - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Błąd rundll po zainstalowaniu aktualizacji (/blad-rundll-po-zainstalowaniu-aktualizacji-39218-t)



Błąd rundll po zainstalowaniu aktualizacji - jkris - 16.02.2014 15:54

Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu, który wystąpił po zainstalowaniu aktualizacji systemu Windows 7.
Po uruchomieniu komputera info o błędzie

[Obrazek: b75444880a1be0e9m.jpg]

Po przeskanowaniu WindowsUpdateDiagnostic info

[Obrazek: 629ec2d9d8dfbd8am.jpg]

Jestem laikiem, więc proszę o wyrozumiałość Uśmiechnięty


RE: Błąd RunDll po zainstalowaniu aktualizacji - irocket - 16.02.2014 16:42

Nie może Ci uruchomić wirusa. Przeskanuj system Malwarebytes Anti Malware i przenieś do kwarantanny wszystko co znajdzie. Możesz też poczytać tutaj: http://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/protect_scanner-protect_scanning/run-dll-error-messagebackground-containerdll/49612202-667e-4a71-8e9a-d02161d8bc19


RE: Błąd RunDll po zainstalowaniu aktualizacji - jkris - 17.02.2014 10:31

Wielkie dzięki, pierwszy problem rozwiązany Uśmiechnięty
Natomiast WindowsUpdateDiagnostic dalej sygnalizuje jak wyżej.