Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Notoryczne rozłączanie internetu - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Notoryczne rozłączanie internetu (/notoryczne-rozlaczanie-internetu-38089-t)



Notoryczne rozłączanie internetu - chataya - 19.12.2013 19:06

Witam,

Mam problem który mam od jakiś 3/4 miesięcy, otóż internet rozłącza mi się co 3h na jakies 30sek-5min lub co 2minuty na 2/3 sekundy. Czasami zdarza się, że internet nie rozłącza sie ponad 6h. Dzwonilem do dostawcy internetu powiedział mi, że nic u nich nie widać itp. Internet mam na komputerze stacjonarnym i na laptopie. Ostatnio zmieniałem router ale to nic nie pomogło, podłączenie internetu bezpośrednio przez kabel też nie zmienia tej sytuacji. Stąd moje pytanie co mogę zrobić w czym szukać źródła błędu ?


RE: Notoryczne rozłączanie internetu - irocket - 19.12.2013 19:36

Masz internet ADSL? Pokaż zrzut z panelu routera z zakładki Status (albo z tego, co się pojawia po wejściu do panelu).


RE: Notoryczne rozłączanie internetu - Patryk1011 - 20.12.2013 09:36

ja mam taki "wioskowy" internet radiowy i mam podpięty przez RJ-45 i mam to samo
patrzyłem mój router i jest ok, lecz każdy niedaleko mnie ma ten sam problem w tym samym czasie więc to bez wątpienia wina nadajnika w moim przypadku
dodam że dostawca też nie widzi problemu i do tego obniżył nam ceny i za 12mb płacę 35zł Cwaniak

jak masz też radiówkę taką wioskową jak ja, to zapytaj się znajomych czy też to miewają


RE: Notoryczne rozłączanie internetu - Nostromo - 20.12.2013 15:59

W firmie, czyli teraz korzystam z radiówki "miejskiej" od ok. trzech lat. Od antenki z dachu kabel wpięty do routera. Komputer podłączony po lanie, laptop po wifi. Wszystko działa bez zarzutu pomimo, że jest tylko 3 mb.
W tym czasie było tylko kilka przerw w dostawie z winy dostawcy.
W Twoim przypadku zapewne dostawca pogrzebał coś w ustawieniach i nie chce się do tego przyznać.


RE: Notoryczne rozłączanie internetu - chataya - 20.12.2013 20:31

(19.12.2013 19:36)irocket napisał(a):  Masz internet ADSL? Pokaż zrzut z panelu routera z zakładki Status (albo z tego, co się pojawia po wejściu do panelu).

[Obrazek: tnue.png]