Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Brak sterowników do grafiki i niedziałające połączenie z internetem - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Software (/software-27-f)
+---- Dział: Sterowniki (/sterowniki-17-f)
+---- Wątek: Brak sterowników do grafiki i niedziałające połączenie z internetem (/brak-sterownikow-do-grafiki-i-niedzialajace-polaczenie-z-internetem-37133-t)

Brak sterowników do grafiki i niedziałające połączenie z internetem - karolinka0408 - 03.11.2013 19:50

Witajcie
Na wstępie zaznaczę, iż jestem zupełnym laikiem komputerowym. Kilka dni temu wzięłam się za zainstalowanie Windows 7 na moim notebooku Samsung NC110 z pendriva. Po wielu przejściach udało mi się. Radość nie trwałą jednak długo. Problem pojawił się jak chciałam zmienić rozdzielczość (mam 600x800) i nie ma innej opcji. Kolejny problem to brak internetu z kabla. Już nie wiem co robię nie tak, postępowałam zgodnie z instrukcjami, a obie rzeczy dalej nie działają. Zainstalowałam już z tj strony http://www.samsung.com/pl/support/model/NP-NC110-HZ4PL-downloads?isManualDownload=true chipset driver, VGA(Graphics),INTEL,Lan,Wireless LAN,INTEL, oraz Easy Display Menager, Internal VGA Intel i nadal nic...

Pomocy, proszę...

RE: Brak ster do grafiki i brat netu - thermalfake - 03.11.2013 20:18