Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji (/komunikat-o-nielegalnosci-systemu-po-powrocie-z-gwarancji-3658-t)



Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - zatem - 13.01.2010 15:05

Oddałem asusa na gwarancję, tam został wymieniony dysk twardy; teraz, po włączeniu komputera, pojawia się komunikat o nielegalności systemu Windows 7. Chcąc usunąć ten problem, wystarczy, że użyję kodu (product key) podanego naklejonej na spodzie notebooka? Jak tak, to gdzie ten kod mam wpisać?


RE: Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - War_3_ - 13.01.2010 15:09

Kliknij prawym na "Mój komputer" (nieważne czy na pulpicie czy w menu start), wybierz właściwości.
Tam w opcjach jest "aktywuj system Windows teraz", aktywujesz i bęc! Działa.
Ewentualnie jest tuż obok przycisk - zmień kod produktu - wprowadzasz tam klucz z laptopa zczytany i aktywujesz tą samą metodą.


RE: Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - Lalik - 13.01.2010 15:12

Myślę, że wystarczy wpisanie kodu, jeśli nie to będziesz musiał się skontaktować z microsoftem i podać im przyczynę zmiany konfiguracji komputera i aktywujesz go telefonicznie, najprawdopodobniej masz wersję oem, która przypisuje się do sprzętu stąd problem z aktywacją chociaż przy wymianie samego dysku nie powinno być z aktywacją problemu, jeśli powtórne wpisanie klucza nie pomoże zostanie ci tylko kontakt zmicrosoftu, żeby wpisać klucz wystarczy kliknąć PM na właściwości komputera i na samym dole obok aktywacji masz zmień klucz, spróbuj go tam wpisać Uśmiechnięty)


RE: Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - zatem - 13.01.2010 15:29

Niestety, wpisanie klucza nie wystarcza. Wpisany klucz jest nieprawidłowy na potrzeby aktywacji.


RE: Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - War_3_ - 13.01.2010 15:33

No to zostaje aktywacja telefoniczna.
W tym samym miejscu powinien być numer telefonu do aktywacji telefonicznej w Microsofcie.
Tj. Aktywacja bez internetu.


RE: Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - zatem - 13.01.2010 23:43

Dzięki za odpowiedzi. Jednak myślę, że skoro nie działa, gdy sam wpisuje kod, to sklep powinien się tym martwić. Pozdrawiam.


RE: Komunikat o nielegalności systemu po powrocie z gwarancji - slump - 14.01.2010 00:12

Niekoniecznie, jeśli masz wersję OEM to Twój problem i legalnie to tylko kontakt z MS może Ci pomóc.