Platforma Origin - Gwarancja zadowolenia albo zwrot gry - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f) +--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f) +---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f) +---- Wątek: Platforma Origin - Gwarancja zadowolenia albo zwrot gry (/platforma-origin-gwarancja-zadowolenia-albo-zwrot-gry-35943-t) |
Platforma Origin - Gwarancja zadowolenia albo zwrot gry - Portator - 09.09.2013 14:48 Pod koniec ubiegłego miesiąca dowiedzieliśmy się o możliwości zwrotu gier zakupionych za pośrednictwem platformy Origin, zaś dzisiaj możemy przekazać Wam oficjalną informację o dostępności tej usługi w Polsce. Program wystartował dokładnie 6 września, więc niektórzy mieli już prawdopodobnie okazję skorzystać z nowej możliwości. Akcja została nazwana jako "Gwarancja zadowolenia z gry" i może z niej skorzystać każdy, kto spełni odpowiednie warunki opisane szczegółowo w regulaminie dostępnym pod tym linkiem (LINK). Jakby nie patrzeć, jest to pierwszy tego typu program dostępny na platformach służących do sprzedaży gier - firma Electronic Arts nie cieszy się ostatnio zbyt dobrą opinią, więc każdy sposób na poprawienie wizerunku w przypadku dystrybutora jest niezwykle ważny. Zasady są proste i opierają się głównie na ramach czasowych, które zostały oparte na 24 godzinach oraz 7 dniach.
W przypadku doby mówimy o pierwszym uruchomieniu gry, zaś w przypadku tygodnia mamy na myśli termin od daty zakupu lub dnia premiery dla zamówień preorder. Oczywiście odpalanie produkcji i przeczekanie 24 godzin lub zakup gry i odczekanie tygodnia dyskwalifikuje nas z akcji, więc liczy się zawsze termin, który upływa jako pierwszy. Gracz ubiegający się o zwrot zakupionego produktu będzie musiał wypełnić odpowiedni formularz, zaś Electronic Arts będzie go rozpatrywało w przeciągu dziesięciu dni. http://www.youtube.com/watch?v=a0bIxKoy4fw Dostawca platformy Origin będzie oczywiście monitorował wszelkie nadużycia, które będą głównie polegały na zakupie gry, przejściu kampanii i złożeniu formularza zwrotu pieniędzy. Nikt nie jest przecież naiwny... ;] Użytkownicy chcący skorzystać z akcji będą musieli udać się do podstrony Pomoc w aplikacji Origin, po czym wybiorą historię zamówień oraz odpowiedni tytuł. W tym momencie wszyscy niezadowoleni klienci mogą składać wnioski o zwrot pieniędzy jedynie za gry Electronic Arts zakupione przez system e-sprzedaży. Źródło: Electronic Arts |