Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Software (/software-27-f)
+--- Wątek: Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu (/komunikat-aplikacja-przestala-dzialac-przy-instalacji-i-uruchamianiu-35790-t)



Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu - Duszka - 02.09.2013 20:59

witam:
Win 7 64b HomePremium
przeskanowany - niezainfekowany
uprawnienia administratora

problematyczny komunikat pojawia się w zależności od programu na poziomie instalacji - próbie uruchomienia

ArchiCAD - komunikat przy próbie odpalenia zainstalowanego legalnego softu
AutoCAD - komunikat przy probie 1 wszego uruchomienia triala
skype - 3 sek po uruchomieniu jak tylko próbuję na cokolwiek kliknąć
Corel - komunikat przy instalacji

Brak raportu błędów czegokolwiek takiego co na prt scr by się nadawało

Na kompie nigdy nie były instalowane żadne kombinowane programy
jestem laikiem jeśli chodzi o Windowsa więc z chęcią udostępnię teamViewer'a

czy zupełny brak odpowiedzi od Mądrych Głów oznacza że mam wyrznąć system i postawić go od nowa? ohh nic się widzę nie zmieniło w windowsologii od czasów kamienia łupanego.


RE: Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu - thermalfake - 03.09.2013 20:18

Mądre Głowy jeszcze nie myślały nad tym wątkiem bo mają sporo pracy i przeglądają forum między swoją robotą. Musisz poczekać niestety.