Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Software (/software-27-f) +--- Wątek: Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu (/komunikat-aplikacja-przestala-dzialac-przy-instalacji-i-uruchamianiu-35790-t) |
Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu - Duszka - 02.09.2013 20:59 witam: Win 7 64b HomePremium przeskanowany - niezainfekowany uprawnienia administratora problematyczny komunikat pojawia się w zależności od programu na poziomie instalacji - próbie uruchomienia ArchiCAD - komunikat przy próbie odpalenia zainstalowanego legalnego softu AutoCAD - komunikat przy probie 1 wszego uruchomienia triala skype - 3 sek po uruchomieniu jak tylko próbuję na cokolwiek kliknąć Corel - komunikat przy instalacji Brak raportu błędów czegokolwiek takiego co na prt scr by się nadawało Na kompie nigdy nie były instalowane żadne kombinowane programy jestem laikiem jeśli chodzi o Windowsa więc z chęcią udostępnię teamViewer'a czy zupełny brak odpowiedzi od Mądrych Głów oznacza że mam wyrznąć system i postawić go od nowa? ohh nic się widzę nie zmieniło w windowsologii od czasów kamienia łupanego. RE: Komunikat "aplikacja przestała działać" przy instalacji i uruchamianiu - thermalfake - 03.09.2013 20:18 Mądre Głowy jeszcze nie myślały nad tym wątkiem bo mają sporo pracy i przeglądają forum między swoją robotą. Musisz poczekać niestety. |