Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Brak połączenia z internetem przy połączeniu bezprzewodowym - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Sieci komputerowe (/sieci-komputerowe-16-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Brak połączenia z internetem przy połączeniu bezprzewodowym (/brak-polaczenia-z-internetem-przy-polaczeniu-bezprzewodowym-35167-t)

Brak połączenia z internetem przy połączeniu bezprzewodowym - monikaa89 - 09.08.2013 10:18

[attachment=5493][attachment=5492]Witam, tak jak w tytule. Brak połączenia do internetu, z tym że taki problem występuje tylko przy wifi, przy połączeniu przez kabel ethernet wszystko działa jak należy. Jestem laikiem w tym temacie, dlatego proszę o pomoc. Dodam, że stało się to z dnia na dzień dlatego myślę, że w ustawieniach routera nie ma co grzebać.
Załączam ipconfig /all . Próbowałam też na sztywno wpisywać ip, ale też nie wiem czy wpisuję dobre adresy.

RE: brak połączenia do internetu przy połączeniu bezprzewodowym - LadyInBlue - 09.08.2013 11:06

A skąd masz internet? Jaki dostawca? Bo jak z kablówki to takie sytuacje potrafią czasami nawet często występować, musisz wtedy zrestartować modem.

RE: brak połączenia do internetu przy połączeniu bezprzewodowym - monikaa89 - 09.08.2013 11:32

Restartowałam już modem, nie pomogło.
Internet mam z multimedii, żadna kablówka.
Chodzi o to, że wszystko działało normalnie, nie było żadnego problemu, dopóki właśnie nie zrestartowałam modemu. I po włączeniu sieć wifi przestała działać, a za bardzo nie potrafię jej skonfigurować. Ciągle wyskakuje mi że jest połączenie, lecz dostępu do internetu brak.

RE: brak połączenia do internetu przy połączeniu bezprzewodowym - shall - 09.08.2013 11:53

Czy na np. telefonie przez wifi bądź innym urządzeniu łącząc się bezprzewodowo jest internet?