Project Logan, czyli Kepler dla urządzeń przenośnych - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f) +--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f) +---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f) +---- Wątek: Project Logan, czyli Kepler dla urządzeń przenośnych (/project-logan-czyli-kepler-dla-urzadzen-przenosnych-34757-t) |
Project Logan, czyli Kepler dla urządzeń przenośnych - Portator - 25.07.2013 05:39 Jesteście fanami rozwiązań firmy NVIDIA przeznaczonych dla urządzeń przenośnych i nie mogliście się doczekać Tegry 4 pod palcami? Firma jeszcze przed upowszechnieniem się układu zapowiada prawdziwą rewolucję w temacie grafiki generowanej przez przyszłościowe smartfony czy tablety. Project Logan, GPU oparte na architekturze Kepler, oddać ma (dosłownie) w nasze ręce gry z oprawą przewyższającą poziomem obecnie panujące konsole.
https://www.youtube.com/watch?v=Vx0t-WJFXzo Producent twierdzi, że wydajnościowo opracowywany wciąż układ już jest potężniejszy od tego siedzącego w PlayStation 3, a także kart GeForce 8800 GTX. W pełnym HD bez problemu radzi sobie z robiącym wrażenie demkiem technologii FaceWorks, a dżungla niczym z Far Cry 3 to też dla niego żadne wyzwanie. Epic Games potwierdził na Logana Unreal Engine 4. Jest wsparcie dla teselacji, renderowania opóźnionego, zaawansowanego wygładzania scen i różnorakich efektów nakładanych na obraz plus realistycznej fizyki obiektów, a od strony bibliotek — OpenGL ES 3.0, OpenGL 4.4 czy DirectX 11. Wszystko to przy poborze prądu na poziomie 2 watów. W urządzeniach przenośnych technologia (zapewne pod bardziej chwytliwą nazwą) zadebiutuje w przyszłym roku. Za: dobreprogramy.pl |