Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Nie jesteśmy lojalni wobec operatorów komórkowych. Dlaczego? - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f)
+--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f)
+---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f)
+---- Wątek: Nie jesteśmy lojalni wobec operatorów komórkowych. Dlaczego? (/nie-jestesmy-lojalni-wobec-operatorow-komorkowych-dlaczego-34167-t)



Nie jesteśmy lojalni wobec operatorów komórkowych. Dlaczego? - Portator - 29.06.2013 14:58

Średnia lojalność klientów wobec operatorów jest znacznie niższa od lojalności w innych branżach.
[Obrazek: operatorzy_z.jpg]
Operatorzy mają trudności z utrzymaniem reputacji i pod względem lojalności klientów odstają zdecydowanie od innych firm z sektora mobilnego: producentów smartfonów, systemów operacyjnych i dostawców treści. Sytuacja braku lojalności wytwarza wysoce konkurencyjne środowisko z dużą liczbą klientów migrujących pomiędzy operatorami.

Net Promotor Score (NPS) to wskaźnik umożliwiający określenie skłonności klientów do polecania firmy swoim znajomym. Marki, które osiągają długoterminowy zysk mają znacznie wyższy NPS od przeciętnych.

Kreowanie u klientów dużych oczekiwać oddziałuje negatywnie na lojalność konsumentów, gdy nie udaje się sprostać obietnicom. Niedostateczny zasięg, długi czas ładowania się stron internetowych i aplikacji wymieniane są jako główne powody rozczarowania usługami operatorów.

Użytkownicy nie tylko oczekują coraz krótszego czasu ładowania stron i aplikacji, ale również liczą że usługi z których korzystają będą dostępne niezależnie od miejsca. Około 40-50% użytkowników smartfonów ciągle próbuje łączyć się z internetem w miejscach negatywnie ocenianych pod względem jakości sieci tj. metro, pociągi, autobusy.

Jesteście lojalni wobec operatorów? Czy to się w ogóle opłaca?
[Obrazek: operatorzy.jpg]
Źródło: Ericsson



RE: Nie jesteśmy lojalni wobec operatorów komórkowych. Dlaczego? - izaw - 29.06.2013 22:26

A dlaczego klienci mają być lojalni, kiedy operatorzy po podpisaniu umowy olewają klienta do chwili namawiania na nową?


RE: Nie jesteśmy lojalni wobec operatorów komórkowych. Dlaczego? - peciaq - 30.06.2013 22:44

Ja jestem lojalny. Już od prawie 10 lat odkąd dostałem pierwszy telefon mam ciągle tego samego operatora.


RE: Nie jesteśmy lojalni wobec operatorów komórkowych. Dlaczego? - izaw - 30.06.2013 22:50

Może miałeś szczęście od razu trafić na operatora idealnie pasującego pod twój profil usług.

W takim razie gratuluję.

Ja pierwsze kilka lat też byłem lojalny. Ale jak przy przedłużeniu umowy kazano mi zapłacić za telefon więcej niż dla kogoś z ulicy, zacząłem szukać alternatywy. Opłaciło się.


RE: Nie jesteśmy lojalni wobec operatorów komórkowych. Dlaczego? - peciaq - 30.06.2013 23:05

Szczerze mówiąc, wówczas dla mnie najważniejsze były konkretne oferty, głównie pakiety SMS (czasy maniakalnego smsowania z dziewczyną), teraz mam po prostu jeszcze kilka doładowań do spłacenia, a potem... zobaczymy, chociaż podejrzewam, że i tak zostanę w tej samej sieci, bo większość znajomych i cała rodzina ją ma i zmiana naraziła by mnie na dodatkowe koszta.