Użytkownicy coraz mniej zadowoleni z iPhone'a? - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f) +--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f) +---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f) +---- Wątek: Użytkownicy coraz mniej zadowoleni z iPhone'a? (/uzytkownicy-coraz-mniej-zadowoleni-z-iphone-a-33279-t) |
Użytkownicy coraz mniej zadowoleni z iPhone'a? - Portator - 21.05.2013 14:53 W najnowszym raporcie na temat satysfakcji klientów, Apple otrzymało niższą notę niż rok temu. Jak wypadła konkurencja?
Każdego roku mamy okazję przyglądać się ciekawemu raportowi na temat satysfakcji klientów. Mowa o raporcie American Customer Satisfaction Index (ACSI). Określa on zadowolenie klientów w najróżniejszych kategoriach. Mimo, że dotyczy tylko rynku amerykańskiego, możemy z niego wyciągnąć interesujące wnioski. Okazuje się na przykład, że użytkownicy są coraz mniej zadowoleni z iPhone'a. W tegorocznym rankingu telefonów komórkowych Apple zanotowało bowiem niższy wynik niż rok temu. Gigant z jabłkiem w logo wciąż pozostaje na pierwszym miejscu z wynikiem 81 punktów (w skali do 100). W zeszłym roku, klienci ocenili zadowolenie z iPhone'ów dwa punkty wyżej. Spadek być może nie jest znaczący i sam w sobie niekoniecznie musi oznaczać powody do zmartwień dla Apple. To, co powinno być niepokojące dla giganta z Cupertino to szybko odrabiająca straty konkurencja. Drugie miejsce w zestawieniu zajęła Motorola z wynikiem 77 punktów (poprzednio 73), a następnie Nokia i Samsung z notą na poziomie 76 pkt. Warto jednak zauważyć, że w stosunku do 2012 roku, klienci są relatywnie dużo bardziej zadowoleni z telefonów południowokoreańskiego giganta: wzrost o 7%. Jak podaje ACSI, roczny wzrost satysfakcji odnotowany przez telefony Samsunga jest najwyższym w historii dla tej branży. Źródło: cnet.com, fot.: Apple |