Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Długie uruchamianie się aplikacji po starcie systemu - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: Długie uruchamianie się aplikacji po starcie systemu (/dlugie-uruchamianie-sie-aplikacji-po-starcie-systemu-33080-t)



Długie uruchamianie się aplikacji po starcie systemu - rajekchemik - 12.05.2013 09:26

Dzień dobry,

Chciałby porószyć problem, który doskwiera mojemu komputerowi od wczoraj, stało się to nagle, podczas kolejnego uruchomienia:
- system uruchamia się normalnie, wszystko jak zawsze
- dochodzimy do okna logowania, loguje się, wszystko jest ok
- mija około 10 sekund, pojawia się pulpit, jak zawsze
- poczekam moment aż system załaduje Autostart, klikam w ikonke np. Chrome w pasku szybkiego uruchamiania i zaczyna się...
- na 3 sekundy system się zwiesza, potem ikonka jest podświetlona jak przy włączeniu, potem powoli wygasa
- aplikacja nie włącza się przez 5 minut, to samo dzieje się jak wciskam ikone drugi raz - podswietla się, i za 5 sekund pojawia się animacja gaśnięcia ikonki
- ogólnie cokolwiek chcę zrobić system reaguje alergicznie i się wiesza, przy czym myszka chodzi bez zarzutów
- potem próbuje włączyć menedżer zadań kombinacją ctrl+shift+esc lub alt+ctrl+delete i nadal nic, menedżer się nie uruchamia
- po jakichs 5 - 10 minutach pojawia sie czarny ekran i komunikat w stylu "system nie może załadować menedżera zadań i coś tam dalej", do wyboru jest tylko "OK", klikam "OK" i system nagle magicznie rusza...

Od razu mówie, że nie było tego problemu wcześniej, z komputerem jest wszystko w porządku. System - Win7 Home Premium 64bit. Co do komputera:
Asus Notebook K52JU/K52JT
Intel Core i3 CPU, M350 @2.27 GHz
RAM: 4 GB

Nigdy nie miałem podobnych problemów. Parę dni temu przyniosłem na pendrivie jakiegoś małego trojana (niezabezpieczone kompy na wydziale...) ale Kasperski z łatwością go wykrył i zutylizował. Wczoraj skanowałem system, też wykrył jakiegoś trojana, zobaczymy co zaśpiewa dzisiaj.

Z włąsnych obserwacji dodam, że podczas tego 5 minutowego ładowania programów dysk zamiera, prawie w ogóle nie działa. Zauważyłem, też że długo uruchamiała się jakaś durna Asusowa aplikacja, więc ją zdeinstalowałem - to nie pomogło.

Widziałem podobne tematy, ale żaden z nich nie pasował chyba do mojego problemu, zazwyczaj chodziło o po prostu długie odpalanie systemu, tutaj problem leży raczej w braku pamięci po starcie systemu. Chętnie umieściłbym jakieś logi z procesu włączania systemu, ale nie wiem jak je stworzyć.

Z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki i pomoc.

Pozdrawiam,
Adam


RE: [PROBLEM] Długie uruchamianie aplikacji po starcie systemu - rajekchemik - 12.05.2013 11:48

Logi z OTL:
[attachment=5300]
[attachment=5301]
Pozdrawiam,
Adam


RE: Długie uruchamianie się aplikacji po starcie systemu - Illidan - 14.05.2013 02:09

No to zaczynamy.Uruchom "OTL" i w pole "Własne opcje skanowania/Skrypt" wklej:

Cytat::OTL
IE - HKCU\..\SearchScopes,DefaultScope = {CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A}
IE - HKCU\..\SearchScopes\{BC5E755A-6A5F-43BD-9402-C81D107841DE}: "URL" = http://websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=ORJ&o=100000027&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=U3&apn_dtid=OSJ000YYPL&apn_uid=C0B000EB-A72D-46D0-A876-2A78AC33383A&apn_sauid=6B72AB91-FBDF-4166-ACA0-83563ADF1ED9
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
IE - HKLM\..\SearchScopes,DefaultScope = {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}
IE:64bit: - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
FF:64bit: - HKLM\Software\MozillaPlugins\@adobe.com/FlashPlayer: C:\Windows\system32\Macromed\Flash\NPSWF64_11_6_602_180.dll File not found
FF:64bit: - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE: disabled File not found
FF - HKLM\Software\MozillaPlugins\@real.com/nsJSRealPlayerPlugin;version=: File not found
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O4 - HKLM..\Run: [CLMLServer] "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe" File not found
O8:64bit: - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200 File not found
O16:64bit: - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_29-windows-i586.cab (Reg Error: Value error.)
O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_31-windows-i586.cab (Reg Error: Value error.)
O18:64bit: - Protocol\Handler\grooveLocalGWS - No CLSID value found
O18:64bit: - Protocol\Handler\livecall - No CLSID value found
O18:64bit: - Protocol\Handler\ms-help - No CLSID value found
O18:64bit: - Protocol\Handler\msnim - No CLSID value found
O18:64bit: - Protocol\Handler\skype4com - No CLSID value found
O18:64bit: - Protocol\Handler\wlmailhtml - No CLSID value found
O18:64bit: - Protocol\Handler\wlpg - No CLSID value found
O21 - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - No CLSID value found.

:Files
C:\Users\Rajek\AppData\Local\PUTTY.RND

:Commands
[emptytemp]

"Wykonaj skrypt" i po restarcie pokaż raport z usuwania.Pobierz także darmowy "ADWCleaner" ,uruchom,użyj od razu opcji "Usuń" i pokaż raport po restarcie.Dalej:
Start >> w polu wyszukiwania wpisz "regedit" >> poszukaj i skasuj klucz podany niżej klucz:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2
>> restart komputera.
Po restarcie klucz się odbuduje do stanu oryginalnego jak po instalacji systemu.Na koniec wygeneruj nowy log "OTL" i pokaż na forum.

Usuń stare Java:
Java™ 6 Update 29 (64-bit)
Java 7 Update 6 (64-bit)
Java™ 6 Update 31'
Aktualizuj:
Skype™ 5.10