Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Rozwiązany Problem z uprawnieniami administratora - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f)
+--- Wątek: Rozwiązany Problem z uprawnieniami administratora (/problem-z-uprawnieniami-administratora-31885-t)

Problem z uprawnieniami administratora - Rbafa - 21.03.2013 17:41

Witam,

Z góry przepraszam ponieważ jestem laikiem w dziedzinie komputerowej. Przeszukałem i wypróbowałem metody rozwiązania mojego problemu na tym forum, ale nic co znalazłem nie pomogło... Wczoraj zrobiłem swój 1 format w życiu, klasycznym sposopem (podczas startu F9 -> restart dysku systemowego :C). Wszystko wydaje się być w porządku, jednak zauważyłem, że nie mam uprawnień administratora (nie mogę np. usuwać plików z pulpitu, instalować oprogramowania i wykonywać innych czynności administracyjnych). Za każdym razem wyświetla mi się komunikat "czy chcesz pozwolić danemu urządzeniu na dokonanie zmian na komputerze" Tak/Nie i funkcja "tak" zawsze jest niedostępna. Próbowałem zmienić coś w ustawieniach konta w panelu sterowania, próbowałem aktywować konto przez cmd, ale wyświetla mi się komunikat "odmowa dostępu". Próbowałem też podczas uruchamiania przycisku F8, w celu uruchomienia trybu awaryjnego, ale bez skutku (F8 w ogóle nie reaguje). Nie wiem już co zrobić... Może to błąd przy formatowaniu?

RE: Problem z uprawnieniami administratora - Nee17 - 21.03.2013 21:52

nie po prostu stworzyłeś sobie konto o uprawnieniach użytkownika, musisz się przelogować.

Start >przełącz użytkownika/wyloguj> inny użytkownik/ albo wpisać w nazwę użytkownika administrator jeśli nigdzie nie podawałeś jakiś haseł to powinno Ci się zalogować bez hasła, jak się uda daj znać rozwiążemy by problem się nie pojawiał.