Mysz Logitech NX60 Win7 i problemy po wyjściu z uśpienia - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Hardware (/hardware-28-f) +--- Wątek: Mysz Logitech NX60 Win7 i problemy po wyjściu z uśpienia (/mysz-logitech-nx60-win7-i-problemy-po-wyjsciu-z-uspienia-3033-t) |
Mysz Logitech NX60 Win7 i problemy po wyjściu z uśpienia - Mutii - 13.12.2009 00:35 Witam Mam Lenovo Y550 T6500 i właśnie zainstalowałem na nim Windows 7 który otrzymałem w ramach upgrade od producenta. Wszystko działa bardzo dobrze oprócz jednej rzeczy - myszy. Myszka jest bezprzewodowa firmy logitech NX60 i ogólnie działa dobrze dopóki nie uśpię systemu, po obudzeniu kompa myszka nie działa w ogóle dopóki nie wyjmę i włożę z powrotem nadajnika USB później działa bez problemu. Dodam że jak miałem zainstalowana vistę ten problem nie występował. Co ciekawe sprawdzałem dwie myszki przewodowe pod USB (na tym samym porcie) i chodzą bez problemu, sprawdzałem także tanią bezprzewodową myszkę HAMA i również działa bez problemu. Wszystko wskazuje na to że logitech jest walnięty ale przecież jeszcze wczoraj pod Vista chodził bardzo dobrze i nie było z nią żadnych problemów. Ma może ktoś pomysł co to może być i jak rozwiązać ten problem. Pozdrawiam RE: Mysz Logitech NX60 Win7 i problemy po wyjściu z uśpienia - Mutii - 13.12.2009 11:16 Dzisiaj zauważyłem, że na zasilaniu z baterii myszka logitech działa bez problemu, pozostałe myszki działają dobrze zarówno na zasilaniu bateryjnym jak i sieciowym. Ma ktoś jakiś pomysł? RE: Mysz Logitech NX60 Windows 7 i problemy po wyjściu z uśpienia - slump - 13.12.2009 12:47 A w menedżerze urządzeń w myszce we właściwościach na karcie zarządzanie energią wyłącz opcje obie i zobacz czy to coś da. RE: Mysz Logitech NX60 Windows 7 i problemy po wyjściu z uśpienia - Mutii - 13.12.2009 14:20 Niestety nic to nie daje. Pozdrawiam RE: Mysz Logitech NX60 Win7 i problemy po wyjściu z uśpienia - Nostromo - 14.12.2009 08:24 @Mutii , przypuszczam, że mogą to być nieodpowiednie sterowniki, też jestem szczęśliwym posiadaczem laptopa z tej samej parafii (Lenovo Y530) pierwszą rzeczą co zrobiłem to odwiedziłem witrynę producenta , dział pobranie i sterowniki . [http://consumersupport.lenovo.com/pl/DriversDownloads/drivers.html/url] Po wpisaniu odpowiednich dla twojego modelu danych będziesz mógł pobrać sterowniki konkretnie dedykowane dla Windows 7(nieco się różnią od XP i Visty). Warto poświęcić trochę czasu i ściągnąć cały zestaw, pomoże to uniknąć potencjalnych problemów z innymi urządzeniami w przyszłości . Pozdrawiam . |