Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
BlueScreen Windows 7 64bit - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Hardware (/hardware-28-f)
+--- Wątek: BlueScreen Windows 7 64bit (/bluescreen-windows-7-64bit-30266-t)



BlueScreen Windows 7 64bit - latopolak - 24.01.2013 21:05

Witam od dłuższego czasu nie moge się uporać z bluescreenem na moim komputerze. Pojawia sie on przy oglądaniu filmików,graniu, przeglądaniu stron.Memtest nic nie wykazuje, bad sektorów na dysku brak.
o to mój błąd:
==================================================
Dump File : 012413-22978-01.dmp
Crash Time : 2013-01-24 14:17:03
Bug Check String : DRIVER_PAGE_FAULT_IN_FREED_SPECIAL_POOL
Bug Check Code : 0x000000d5
Parameter 1 : fffff980`27ecef10
Parameter 2 : 00000000`00000000
Parameter 3 : fffff880`01bdc740
Parameter 4 : 00000000`00000000
Caused By Driver : ntoskrnl.exe
Caused By Address : ntoskrnl.exe+7efc0
File Description : NT Kernel & System
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
Company : Microsoft Corporation
File Version : 6.1.7601.17944 (win7sp1_gdr.120830-0333)
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+7efc0
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\012413-22978-01.dmp
Processors Count : 8
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 262 144
==================================================

Proszę o Pomoc !!


RE: BlueScreen Windows 7 64bit - thermalfake - 24.01.2013 21:19

Daj to - C:\Windows\Minidump\012413-22978-01.dmp


RE: BlueScreen Windows 7 64bit - latopolak - 25.01.2013 16:20

(24.01.2013 21:19)thermalfake napisał(a):  Daj to - C:\Windows\Minidump\012413-22978-01.dmp

DMP:



RE: BlueScreen Windows 7 64bit - thermalfake - 26.01.2013 00:11

Daj to na taki serwer gdzie nie ma potrzeby rejestracji.


RE: BlueScreen Windows 7 64bit - dhapollo - 27.01.2013 12:44

A co na to Producent ?

http://support.microsoft.com/kb/980226
http://support.microsoft.com/kb/2719704


RE: BlueScreen Windows 7 64bit - thermalfake - 27.01.2013 16:45

Na bsody nie ma jednego wspaniałego przyporządkowanego rozwiązania. Każdy niebieski ekranik trzeba osobno rozpatrywać po obejrzeniu rzutu dmp tzw tryb user mode.
Jak zaczynam patrzeć w te zrzuty proszę użytkowników o przeprowadzenie:
- weryfikacji sterowników
- sprawdzenie podpisów cyfrowych (takie drivery są pewniejsze)
Opisy podawane niejednokrotnie jak to wykonać.


RE: BlueScreen Windows 7 64bit - dhapollo - 27.01.2013 17:03

Czyli mówisz prosisz o wykonanie tego co wynika z treści linków o ile dobrze wczytałem się.

Zgodzę się z Tobą , że jeden błąd może kila rzeczy powodować oraz im więcej danych tym łatwej.

Ostatnimi czasy zostałem nauczony aby podawać wędkę a nie prowadzić za rączkę. Nie sztuka naprawić za kogoś system sztuką jest nauczyć druga osobę jak to ma robić. Microsoft podaje dane w bardzo zakręcony sposób jak dla mnie ale idzie się doczytać o co chodzi.

Jeśli użytkownik przeczyta 3 czy 4 tematy to na pewno będzie wstanie określić, który jest przeznaczony dla niego.

Jeśli nie jest w stanie zrozumieć tego co jest na stronie producenta jak najbardziej pomagamy Uśmiechnięty