![]() |
BlueScreen Windows 7 64bit - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Hardware (/hardware-28-f) +--- Wątek: BlueScreen Windows 7 64bit (/bluescreen-windows-7-64bit-30266-t) |
BlueScreen Windows 7 64bit - latopolak - 24.01.2013 21:05 Witam od dłuższego czasu nie moge się uporać z bluescreenem na moim komputerze. Pojawia sie on przy oglądaniu filmików,graniu, przeglądaniu stron.Memtest nic nie wykazuje, bad sektorów na dysku brak. o to mój błąd: ================================================== Dump File : 012413-22978-01.dmp Crash Time : 2013-01-24 14:17:03 Bug Check String : DRIVER_PAGE_FAULT_IN_FREED_SPECIAL_POOL Bug Check Code : 0x000000d5 Parameter 1 : fffff980`27ecef10 Parameter 2 : 00000000`00000000 Parameter 3 : fffff880`01bdc740 Parameter 4 : 00000000`00000000 Caused By Driver : ntoskrnl.exe Caused By Address : ntoskrnl.exe+7efc0 File Description : NT Kernel & System Product Name : Microsoft® Windows® Operating System Company : Microsoft Corporation File Version : 6.1.7601.17944 (win7sp1_gdr.120830-0333) Processor : x64 Crash Address : ntoskrnl.exe+7efc0 Stack Address 1 : Stack Address 2 : Stack Address 3 : Computer Name : Full Path : C:\Windows\Minidump\012413-22978-01.dmp Processors Count : 8 Major Version : 15 Minor Version : 7601 Dump File Size : 262 144 ================================================== Proszę o Pomoc !! RE: BlueScreen Windows 7 64bit - thermalfake - 24.01.2013 21:19 Daj to - C:\Windows\Minidump\012413-22978-01.dmp RE: BlueScreen Windows 7 64bit - latopolak - 25.01.2013 16:20 (24.01.2013 21:19)thermalfake napisał(a): Daj to - C:\Windows\Minidump\012413-22978-01.dmp DMP: ![]() RE: BlueScreen Windows 7 64bit - thermalfake - 26.01.2013 00:11 Daj to na taki serwer gdzie nie ma potrzeby rejestracji. RE: BlueScreen Windows 7 64bit - dhapollo - 27.01.2013 12:44 A co na to Producent ? http://support.microsoft.com/kb/980226 http://support.microsoft.com/kb/2719704 RE: BlueScreen Windows 7 64bit - thermalfake - 27.01.2013 16:45 Na bsody nie ma jednego wspaniałego przyporządkowanego rozwiązania. Każdy niebieski ekranik trzeba osobno rozpatrywać po obejrzeniu rzutu dmp tzw tryb user mode. Jak zaczynam patrzeć w te zrzuty proszę użytkowników o przeprowadzenie: - weryfikacji sterowników - sprawdzenie podpisów cyfrowych (takie drivery są pewniejsze) Opisy podawane niejednokrotnie jak to wykonać. RE: BlueScreen Windows 7 64bit - dhapollo - 27.01.2013 17:03 Czyli mówisz prosisz o wykonanie tego co wynika z treści linków o ile dobrze wczytałem się. Zgodzę się z Tobą , że jeden błąd może kila rzeczy powodować oraz im więcej danych tym łatwej. Ostatnimi czasy zostałem nauczony aby podawać wędkę a nie prowadzić za rączkę. Nie sztuka naprawić za kogoś system sztuką jest nauczyć druga osobę jak to ma robić. Microsoft podaje dane w bardzo zakręcony sposób jak dla mnie ale idzie się doczytać o co chodzi. Jeśli użytkownik przeczyta 3 czy 4 tematy to na pewno będzie wstanie określić, który jest przeznaczony dla niego. Jeśli nie jest w stanie zrozumieć tego co jest na stronie producenta jak najbardziej pomagamy ![]() |