![]() |
BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f) +--- Wątek: BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów (/bsod-prosba-o-zdiagnozowanie-przyczyny-bledow-29603-t) |
BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - RemoverPL - 03.01.2013 20:56 Witam. Mam problem z Blue Screenem. Tutaj zdjęcie (w miarę czytelne) ![]() Proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia co robić :-/ RE: Blue Screen - peciaq - 03.01.2013 21:00 Pakuj pan folder C:/Windows/Minidump, wrzucaj na speedyshare i daj link ![]() RE: Blue Screen - thermalfake - 03.01.2013 21:01 Z tego nie da się nic wywnioskować. RE: Blue Screen - RemoverPL - 03.01.2013 21:07 Cytat:Pakuj pan folder C:/Windows/Minidump, wrzucaj na speedyshare i daj link A jak to spakować? ![]() ![]() RE: Blue Screen - peciaq - 03.01.2013 21:09 Zaznaczasz pliki w tym folderze, klikasz prawym myszy, Dodaj do archiwum..., pakujesz, potem otwierasz speedyshare i przeciągasz tą spakowaną paczkę na odpowiednie miejsce na stronie internetowej (będzie tam napisane), po czym to się dodaje i wypluwa ci link który musisz tutaj skopiować. Logować się nigdzie nie musisz. RE: Blue Screen - RemoverPL - 03.01.2013 21:12 Cytat:Zaznaczasz pliki w tym folderze, klikasz prawym myszy, Dodaj do archiwum..., pakujesz, potem otwierasz speedyshare i przeciągasz tą spakowaną paczkę na odpowiednie miejsce na stronie internetowej (będzie tam napisane), po czym to się dodaje i wypluwa ci link który musisz tutaj skopiować. Logować się nigdzie nie musisz. Chyba źle mnie zrozumiałeś. Nie da się wejść w ekran logowania na moim kompie (resetuje się bo blue screenie). RE: Blue Screen - peciaq - 03.01.2013 21:43 Racja, mój błąd. Zastosuj się do notki z 1. posta. RE: Blue Screen - thermalfake - 03.01.2013 22:05 Dowolną dystrybucją systemu ratunkowego też da radę. Np taki hirens boot cd. Pobrać na działającym sprzęcie, wypalić płytkę albo wrzucić na pena wg instrukcji na oficjalnej stronie ww.hirensbootcd.org W tym pakiecie jest mini XP z którego będziesz miał dostęp do dysku bez potrzeby instalowanie systemu. RE: Blue Screen - nie wiem jak się go pozbyć. - RemoverPL - 13.01.2013 12:30 Zapomniałem o systemie awaryjnym ![]() Ok, więc tak. Nie mam folderu Minidump, ale mam plik Memory.dmp. Czy to jest to samo? Bo gdzies słyszałem, że tak. ![]() RE: BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - thermalfake - 13.01.2013 15:41 Memory.dmp to pełny zrzut pamięci jądra systemowego (kernel). Nie jest to tym samym co skrócony minidump. W każdym systemie masz domyślnie utworzony katalog Minidump. Pytanie tylko czy coś w nim istnieje. Ty powyżej masz błąd otwarcia a nie, że w nim nic nie ma. RE: BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - RemoverPL - 13.01.2013 19:33 http://speedy.sh/xTTJF/011313-23150-01.dmp W Minidump był tylko 1 plik. Mam nadzieję, że to jest to. RE: BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - rambit - 19.01.2013 22:57 011313-23150-01.dmp 2013-01-19 22:39:11 UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP 0x1000007f 0x00000008 0x801de000 0x00000000 0x00000000 halmacpi.dll halmacpi.dll+5ba9 Hardware Abstraction Layer DLL Microsoft® Windows® Operating System Microsoft Corporation 6.1.7601.17514 (win7sp1_rtm.101119-1850) 32-bit ntkrnlpa.exe+8cbec ntkrnlpa.exe+ab91f ntkrnlpa.exe+b465e ntkrnlpa.exe+3e4e6 C:\Windows\Minidump\011313-23150-01.dmp 2 15 7601 149 912 Wygląda na problem z interfejsem ACPI, a więc zarządzanie energią. Możliwe, że zasilacz nie radzi sobie... Odepnij zasilanie od dvd, do tego włącz jakiś tryb eco dla procesora w biosie, tak by pobierał mniej energii przy mniejszym użyciu zasobów i włącz komp-a, to czasami pomaga sprawdzić doraźnie przy małym uszkodzeniu/osłabieniu zasilacza. Do tego sprawdź temperatury w trybie awaryjnym programami typu hwmonitor etc, być może niewydolne jest chłodzenie. Druga sprawa to dysk. Zacznij od skanowania dysku (skanowanie powierzchni) a następnie spróbuj w trybie awaryjnym wywołać tryb wiersza poleceń: CMD w Start ( ![]() wpisz polecenie "sfc /scannow". Jeszcze wcześniej spróbuj przy starcie kompa wybrać F8 i "ostatnia znana dobra konfiguracja". Jak nic nie pomoże, to skorzystaj z przywracania systemu windows. RE: BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - thermalfake - 20.01.2013 12:35 To jest Acer 6930G Cytat:ProcessorNameString = REG_SZ Intel® Core2 Duo CPU P7350 @ 2.00GHz Trzeba by było sprawdzić o jakim kodzie wyrzucany jest trap z procesora intel'a którego nie jest w stanie przechwycić kernel kiedy zajmuje się już przetwarzaniem innego błędu (double fault - 8, ten argument pokazuje się w debugowanym zrzucie). Ogólnie ciężka sprawa bo to jest już dłubanka i konieczność sporej wiedzy. RE: BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - RemoverPL - 27.01.2013 22:41 Kompem zajmuje się kolega kolegi mojego kuzyna. I teraz ostatnie pytanie - czy żeby naprawić ten błąd/błędy trzeba sformatować dysk? Bo mam pełno ważnych dla mnie plików, i jest za późno żeby je przegrywać na płytę, a nie chce ich stracić :/ RE: BSOD: prośba o zdiagnozowanie przyczyny błędów - thermalfake - 28.01.2013 20:11 Bardzo dziwne podejście. W każdej chwili możesz mieć awarię chociażby dysku. Jeśli masz bardzo ważne dane to muszą one być na bieżąco archiwizowane gdyż potem już często nie ma co archiwizować. Partycja systemowa będzie sformatowana więc przynajmniej z niej trzeba poprzerzucać dane. |