Rozwiązany Przejście z XP na nowszy system Windows? - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f) +--- Dział: Instalacja i aktualizacja Windows 7 (/instalacja-i-aktualizacja-windows-7-8-f) +--- Wątek: Rozwiązany Przejście z XP na nowszy system Windows? (/przejscie-z-xp-na-nowszy-system-windows-29516-t) |
Przejście z XP na nowszy system Windows? - noniewiem - 31.12.2012 19:46 Witam! Tytułem wstępu podkreślę, że jestem nieco "zielony" w temacie, więc nieśmiało wproszę o wyrozumiałość i pomoc. Im więcej czytam tym wiem mniej, im więcej czytam, tym mniej mogę zrozumieć Obecnie mam tak:
PYTANIA AMATORA