![]() |
"Don't get Scroogled" - nowa kampania Microsoftu przeciwko Google - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f) +--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f) +---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f) +---- Wątek: "Don't get Scroogled" - nowa kampania Microsoftu przeciwko Google (/don-t-get-scroogled-nowa-kampania-microsoftu-przeciwko-google-28624-t) |
"Don't get Scroogled" - nowa kampania Microsoftu przeciwko Google - Portator - 29.11.2012 07:28 Microsoft rozpoczął nową kampanię skierowaną przeciwko wyszukiwarce Google, która przy okazji posłuży do promocji własnego silnika wyszukiwania Bing. Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny, a z nim związane są duże wyprzedaże. Wiele osób na pewno zdecyduje się na zakup prezentów w sklepach internetowych. Najlepszych okazji użytkownicy będą szukać za pomocą wyszukiwarek, między innymi Google i Bing. Microsoft, w swojej kampanii „Don’t get Scroogled”, twierdzi, że zasady obowiązujące w spółce z Moutain View przez ostatnie lata zmieniły się na gorsze i Google oszukuje swoich użytkowników umieszczając na szczycie listy wyników wyszukiwania sklepy, które zainwestowały duże sumy pieniędzy za reklamę na stronach Google. Na oficjalnym blogu wyszukiwarki Bing można przeczytać, że wpisując w wyszukiwarce, na przykład, frazy 'Canon EOS' zobaczymy listę wyników wyglądająca jak dawnej, ale będzie ona przepleciona dużą ilością reklam. To, w którym miejscu będzie umieszczona oferta danego sklepu, zależy od kwoty, jaką firma zapłaciła Google za reklamę. Zauważyliśmy też, że jeden z największych sklepów internetowych w USA nie wykupił takiej reklamy i jego ofert nie zobaczymy na pierwszych stronach wyników wyszukiwania. Specjaliści od marketingu w Microsofcie postanowili wykorzystać sytuację do promocji własnej wyszukiwarki Bing, twierdząc, że sami nie stosują takich praktyk, a Bing w kwestii zakupów jest jedynym rzetelnym źródłem. Na blogu czytamy, że Microsoft nie dopuści do sytuacji, w której reklamy będą wypaczone. Źródło:.bing.com |