Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Windows 7 wolno się włącza - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Pomoc i wsparcie, Windows 7 (/pomoc-i-wsparcie-windows-7-26-f)
+--- Dział: Konfiguracja i optymalizacja Windows 7 (/konfiguracja-i-optymalizacja-windows-7-9-f)
+--- Wątek: Windows 7 wolno się włącza (/windows-7-wolno-sie-wlacza-27974-t)

Strony: 1 2


Windows 7 wolno się włącza - iza178 - 05.11.2012 12:32

Witam.
Wiem, że podobne tematy już istnieją, wszystkie czytałam jednak nie umiem nadal sobie poradzić.
W pierwszych słowach chcę zaznaczyć iż nie jestem 'za bardzo zdolnym informatykiem'
Od niedawna mam problem z moim laptopem a właściwie z długim włączaniem się systemu. Laptop jest w miarę nowy (3 miesiące) Asus X54H. od pewnego czasu zauważyłam, że włącza się bardzo długo. Nie bardzo wiedziałam jak sobie z tym poradzić i oddałam komp do formatowania. Niestety to nie pomogło, dyski są praktycznie puste, programów też praktycznie żadnych jeszcze nie zainstalowałam..
Znalazłam na innych forach aby sprawdzić szybkość jego restartu za pomocą restart-time. czas wynosi 166sek..

Ogólne wygląda to tak: Po włączeniu długo ukazuje się logo, następnie po zalogowaniu na konto, długo utrzymuje się napis 'zapraszamy' potem pojawia się 'czarny ekran' i dopiero po dłuższej chwili pokazuje się pulpit, który jeszcze dość długo się ładuje..
nie wiem czy to jest normalne? ale wydaje mi się, że jak na nowego kompa to dość słaby wynik.
Czytałam też, że można powyłączać trochę funkcji w msconfig. jednak nie mam zielonego pojęcia które mogłabym bezpiecznie odłączyć.

Byłabym bardzo bardzo wdzięczna za pomoc.


RE: Windows 7 wolno się włącza - peciaq - 05.11.2012 12:34

Musiałabyś dać tu screeny zakładek z msconfig, żebym mógł zobaczyć co w ogóle tam masz. Bo tak z powietrza to nic nie doradzę.


RE: Windows 7 wolno się włącza - iza178 - 05.11.2012 12:44

jasne, oczywiście..