![]() |
Jaki powinien być idealny operator komórkowy? - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f) +--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f) +---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f) +---- Wątek: Jaki powinien być idealny operator komórkowy? (/jaki-powinien-byc-idealny-operator-komorkowy-26495-t) |
Jaki powinien być idealny operator komórkowy? - Portator - 10.09.2012 14:51 Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w najnowszym badaniu firmy Ericsson. Zobacz, czego Polacy szukają u operatorów komórkowych. ![]() Posiadanie telefonu komórkowego już od dawna nie jest synonimem luksusu. Wiele osób posiada ich kilka. Szczególnie smartfony cieszą się stale rosnącą popularnością. Nic zatem dziwnego, że operatorzy dwoją się i troją, by to z ich usług skorzystała jak największa liczba osób. Niedawno prezentowaliśmy wam raport o tym, do którego operatora najczęściej przenosimy swój numer. No właśnie, jaki powinien być operator komórkowy? Godny zaufania, pomocny i szczery - taki powinien być idealny operator komórkowy. To wynik badania firmy Ericsson, który zapytał o to użytkowników telefonów komórkowych na całym świecie. Operator musi być też nieskomplikowany, fachowy i godny szacunku. Okazuje się jednak, że nasze oczekiwania nie pokrywają się z postrzeganiem obecnego operatora. Blisko 70% polskich użytkowników telefonów komórkowych u operatora najbardziej ceni szczerość. Jednocześnie zaledwie mniej niż 40% faktycznie taką cechę przypisuje swojemu operatorowi. Podobnie blisko 70% chce, by jego operator był godny zaufania, a tylko nieco ponad 40% uważa, że w istocie tak jest. Na trzecim miejscu Polacy wśród wartości stawiają fachowość. ![]() Co ciekawe, wszyscy czterej polscy operatorzy są podobnie oceniani przez klientów. Najmłodszy z nich, Play, w ocenach nie odróżnia się od Orange, T-Mobile i Plusa. Wszyscy są oceniani jako stosunkowo godni zaufania, fachowi i szczerzy. Nie są jednak postrzegani jako nieskomplikowani, z wyższej półki, odpowiedzialni społecznie ani zabawni. Porównywalne rezultaty uzyskane w badaniu przez czterech największych operatorów w Polsce mogą świadczyć o tym, że przedstawiciele 'wielkiej czwórki' mają trudność lub wprost nie zamierzają wyróżniać się na tle konkurentów, mówi Katarzyna Pąk, dyrektor działu komunikacji marketingowej w firmie Ericsson. Źródło/fot.: Ericsson |