![]() |
News Jak zmieniało się logo Microsoft (galeria) - Wersja do druku +- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl) +-- Dział: Inne (/inne-11-f) +--- Dział: Microsoft (/microsoft-12-f) +--- Wątek: News Jak zmieniało się logo Microsoft (galeria) (/jak-zmienialo-sie-logo-microsoft-galeria-26049-t) |
Jak zmieniało się logo Microsoft (galeria) - Portator - 25.08.2012 07:01 Microsoft po 25 latach zmienił swoje logo. Nie jest to pierwsza zmiana identyfikacji wizualnej jaką marka ta przeszła od momentu swojego powstania. Warto prześledzić jak się zmieniała. 1975-1979 ![]() Pierwsze logo Microsoftu Paul Allen i Bill Gates stworzyli, jak głosi fama w ciągu zaledwie jednego dnia z wykorzystaniem programu napisanego w Basicu. Jedno jest pewne - atmosfera lat 70-ych i 80-ych odbijała się w nim niczym w lustrzanej, dyskotekowej kuli. fot. Microsoft 1980-1981 ![]() Czy patrząc na logo używane w latach 1980 - 1981 nie wydaje się wam, że Microsoft skończył się na "Kill'Em All"? fot. Microsoft 1982-1986 ![]() Gdy w 1982 r. Microsoft zaprezentował swoje nowe logo, pracownicy firmy szybko ochrzcili je "Blibbet" - od charakterystycznego kształtu litery "O" umieszczonej w jego centrum. fot. Microsoft 1982-1986 ![]() "Blibbet" występował także w kolorze zielonym. Dziś pracownikom Microsoftu przypomina o nim tylko kanapka Blibbed Burger serwowana w zakładowej stołówce. fot. Microsoft 1987-2012 ![]() W 1987 r. Scott Baker zaprojektował dla Microsoftu nowe logo. Dzięki charakterystycznej formie litery "o" szybko zyskało miano "Pac-Man Logo". Korzystano z niego przez 25 lat. fot. Microsoft 1994-2002 ![]() Logo najdłużej używane przez Microsoft także się zmieniało. W latach 1994 - 2002 dodano do niego slogan brzmiący "Where Do You Want To Go Today?". fot. Microsoft 2006-2012 ![]() W latach 2006 - 2012 charakterystycznemu "Pac-Manowi" towarzyszył czasem slogan "Your potential. Our passion". fot. Microsoft 2012 ![]() Najnowsze, zaprezentowane właśnie logo jest najprostszą i jednocześnie chyba najbardziej kontrowersyjną inkarnacją identyfikacji wizualnej tej marki. Ciekawi jesteśmy na jakie przezwisko sobie zasłuży. fot. Microsoft |