Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
W koszu Kursor Myszy , a w tle czarny ekran - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Forum (/forum-1-f)
+--- Dział: Kosz (/kosz-3-f)
+--- Wątek: W koszu Kursor Myszy , a w tle czarny ekran (/kursor-myszy-a-w-tle-czarny-ekran-25326-t)



Kursor Myszy , a w tle czarny ekran - MiStEr - 28.07.2012 09:38

Witam!
Gdy pewnego dnia wlaczylem komputer wszystko wygladalo dobrze,lecz po wyswietleniu napisu "ZAPRASZMY" pokazal mi sie tylko kursor myszy i w tle czarny ekran.Wiem ze jest wiele podobnych watkow,lecz ja jestem w tym zielony i prosil bym o instrukcje krok po kroku co mam zrobic.
Komputer w trybie awaryjnym dziala.Prosilbym tez o zachowanie plikow a mianowice nie chcial bym formatowania dyskow.
Posiadam Komputer Stacjonarny Home Edition X64.

Jesli zly dział prosze o pszeniesienie.


RE: Kursor Myszy , a w tle czarny ekran - peciaq - 28.07.2012 12:25

Skąd masz system?


RE: Kursor Myszy , a w tle czarny ekran - thermalfake - 28.07.2012 13:09

(28.07.2012 12:25)peciaq napisał(a):  Skąd masz system?

W trybie awaryjnym odpalić MGADiag Tool'a i wszystko się wyjaśni.
Ciemny ekran może być spowodowany wieloma czynnikami.
Począwszy od KSOD'a -> http://superuser.com/a/321846 po złe działanie któregoś sterownika, złe zdziałanie programu antywirusowego np Avasta.


RE: Kursor Myszy , a w tle czarny ekran - MiStEr - 28.07.2012 13:10

System mam orginalny,jak kupiłem kompa to był Win 7


RE: Kursor Myszy , a w tle czarny ekran - thermalfake - 28.07.2012 22:40

(28.07.2012 09:38)MiStEr napisał(a):  Home Edition X64.

Nie ma takiej wersji systemu. Jest Home Premium i żadna z wersji nie zawiera w słowie nazwy Edition.


RE: Kursor Myszy , a w tle czarny ekran - Illidan - 29.07.2012 02:37