Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety •
Toshiba: Gwarancja Zero Problemu - zero kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprz - Wersja do druku

+- Windows 7 Forum: konfiguracja, optymalizacja, porady, gadżety • (https://windows7forum.pl)
+-- Dział: Windows 7 (/windows-7-4-f)
+--- Dział: Newsy i aktualności o Windows 7 (/newsy-i-aktualnosci-o-windows-7-6-f)
+---- Dział: Aktualności i wydarzenia branży IT (/aktualnosci-i-wydarzenia-branzy-it-52-f)
+---- Wątek: Toshiba: Gwarancja Zero Problemu - zero kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprz (/toshiba-gwarancja-zero-problemu-zero-kosztow-naprawy-lub-wymiany-uszkodzonego-sprz-25144-t)



Toshiba: Gwarancja Zero Problemu - zero kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego sprz - Portator - 21.07.2012 06:19

Firma Toshiba uruchomiła Gwarancję Zero Problemu, obejmującą większość nowych urządzeń i zwalniającą użytkownika z dodatkowych opłat.

Nasz sprzęt jest narażony na mnóstwo uszkodzeń. Choćbyśmy nie wiadomo jak pilnowali, starali się i pielęgnowali nowo zakupione urządzenia, na niektóre wypadki po prostu nie mamy wpływu. Najgorsze jest jednak to, że nie ważne kto zawini, płacić musi właściciel – a koszty naprawy są niestety ogromne –za wymianę dysku twardego w laptopie serwisy życzą sobie nawet 750 złotych, a w większości przypadków bardziej opłacalne jest kupno nowego sprzętu.
[Obrazek: toshiba-gwarancja-zero-problemu-logo.jpg]
Firma Toshiba, jak twierdzi - „wierząc w jakość i niezawodność swoich produktów” uruchomiła Gwarancję Zero Problemu, która między innymi z tego typu kosztów właśnie ma użytkownika zwalniać.

Gwarancja Zero Problemu obejmuje:

> Przypadkowe uszkodzenie (niezamierzone upuszczenie, uderzenie lub zalanie płynem) – darmowa naprawa
> Kradzież (potwierdzona zaświadczeniem z policji) – wymiana na nowy produkt
> Utrata danych (w wyniku fizycznego uszkodzenia, błędu oprogramowania lub


ataku wirusów) – darmowe odzyskiwanie danych i dostarczanie ich na nowy dysk twardy

Aby skorzystać z tej oferty należy w ciągu dwóch tygodni od dnia nabycia sprzętu zarejestrować go na jednej z dwóch dedykowanych stron – toshiba lub noproblemgwarantee. Urządzenia, które mogą zostać zarejestrowane to laptopy, telewizory i tablety zakupione przed 30 września bieżącego roku.

Źródło: Toshiba